مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای بمباران و شهدای دانش‌آموز در زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری یادواره شهدای بمباران و شهدای دانش‌آموز در 16 بهمن‌ماه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ - 03February 2018

برگزاری یادواره شهدای بمباران و شهدای دانش‌آموز در زنجان«علی کاظمی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در زنجان از برگزاری یادواره شهدای بمباران و شهدای دانش‌آموز در 16 بهمن‌ماه خبر داد و اظهار داشت: برای نخستین بار یادواره شهدای زن در 19 بهمن‌ماه در زینبیه اعظم زنجان و یادواره شهدای دانش‌آموز در مدرسه نواب صفوی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری 40 عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در استان زنجان، افزود: دیدار با خانواده شهدای دوران انقلاب، حضور در مزار شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان برنامه‌های شاخص در این ایام است.

کاظمی با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار بنیاد شهید استان زنجان است، تصریح کرد: ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ روحیه ایثارگری در جامعه و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان یادآور شد: طرح تجلیل و سپاسگزاری از خانواده‌های شهدا، آذین‌بندی قبور شهدا و نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه موضوعی دهه فجر، طرح پایش سلامت ایثارگران و خانواده‌های آنان از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

کاظمی اضافه کرد: دهه فجر ایام خوبی است تا جوانان با رشادت‌ها و دلیری‌ها رزمندگان آشنا شوند و استان زنجان در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشرو در کشور است.

وی افزود: مردم استان زنجان همواره در طول تاریخ حماسی کشور حضور چشمگیر و ارزشمندی داشتند که می‌توان به برگزاری اولین راهپیمایی بانوان زنجانی در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بر لزوم مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر در استان تأکید کرد و متذکر شد: باید برنامه‌ها طوری تدوین شود که جوانان در این مراسم‌ها حضور فعالی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار