یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج رونمایی شد

در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، از یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج رونمایی شد.
کد خبر: ۲۷۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ - 03February 2018

 به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، آیین جشن انقلاب اسلامی و مراسم رونمایی از یادمان دو شهيد گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ظهر امروز (شنبه) در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

«آرمین محمودی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ياسوج در آیین رونمایی از یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد یاسوج اظهار داشت: ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد یاسوج به مدت چهارماه به طول انجامید.

وی با بیان اینکه برای ساخت این یادمان بیش از 90 میلیون تومان هزینه شد، افزود: در این یادمان، نمادهای چکمه و بالی از فرشتگان بکار رفته است.

سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: امنیت و آرامشی که در کشور و استان ما وجود دارد مدیون خون شهدا است، زیرا یاد شهدا وحدت و همبستگی را دوچندان می‌کند.

به گزارش دفاع پرس، پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس اسفندماه سال گذشته در میان استقبال اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وارد شهر یاسوج شد و پس از تشییع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج خاکسپاری شد.

یکی از این دو شهید والامقام در سن 19 سالگی در عملیات «محرم» در منطقه «شرهانی» و دیگری در سن 18 سالگی در عملیات «خیبر» در منطقه «جزیره مجنون» به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار