شهردار تبریز:

نواقص مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی به‌زودی تکمیل می‌شود

«ایرج شهین‌باهر» گفت: نواقصات مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی را با حمایت اعضای شورای شهر تبریز در سال‌های آتی به اتمام خواهیم رساند.
کد خبر: ۲۷۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ - 04February 2018

نواقص باقی مانده در مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی به‌زودی تکمیل می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «ایرج شهین باهر» شهردار تبریز صبح امروز (یک‌شنبه) در آیین افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس تبریز، با بیان این‌که شهردار باید بیشتر کار کند تا حرف بزند، اظهار داشت: اهمیت موضوع نشر ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس مبرهن است و حراست از این ارزش‌ها کوچک‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

وی ادامه داد: بازماندگان کشته‌شدگان در تمامی جنگ‌ها مورد تأیید و احترام قرار دارند و در بسیاری از ممالک با گذشت ۶۰ سال هنوز صحنه‌های جنگ خود را در معرض دید قرار داده‌اند.

شهردار تبریز خاطرنشان ساخت: موزه‌های جنگ به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در تمامی کشورها محسوب می‌شوند، زیرا گردشگران علاقه‌مند هستند با روحیات مردم آشنا شوند و این فضاها هستند.

وی با بیان این‌که نواقصات مجموعه را با حمایت اعضای شورا در سال‌های آتی به اتمام خواهیم رساند، یادآور شد: از سال ۸۹ که این پروژه به صورت عملیاتی آغاز به کار کرد، ۶ میلیارد برای تملک معارضین، ۲۵ میلیارد برای ساخت ساختمان باغ موزه و ۵ میلیارد ساخت محوطه و حسینیه شهدای گمنام هزینه شده است.

شهین‌باهر با اعلام این‌که در بودجه‌ سال ۹۷ نیز ۶ میلیارد تومان برای مسیر دسترسی و تملک سایر معارضین پیش بینی شده است، ابراز کرد: در هر حال این تکلیفی برای همه ما است که باید تا جایی که می‌توانیم تکمیل این پروژه را سرعت ببخشیم زیرا شایسته‌ شهر اولین‌ها نیست که در این عرصه عقب بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها