مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

دعوت به نافرمانی مدنی و شورش حربه جدید دشمنان نظام است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دعوت به نافرمانی مدنی، شورش و دامن زدن به مشکلات قومی و مذهبی، حربه جدید دشمنان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۲۷۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ - 04February 2018

دعوت به نافرمانی مدنی و شورش حربه جدید دشمنان نظام استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «مهدی ستوده» ظهر امروز در نشست فصلی هیأت مذهبی و کانون مداحان اردبیل که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: دعوت به نافرمانی مدنی، شورش و دامن زدن به مشکلات قومی و مذهبی، حربه جدید دشمنان نظام اسلامی است.

وی گفت: از اهداف دیگر دشمنان، باورسوزی از طریق تبلیغات منفی بر علیه نظام اسلامی و ترویج فرهنگ زندگی غربی در میان جوانان است که مقابله با این فتنه دشمن نیازمند تدبیر فرهنگی و بصیرت مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به این‌که توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌تواند چراغ راهی در وضعیت کنونی باشد، تصریح کرد: نقش هیأت مذهبی، مداحان و شعرا در برهه زمانی فعلی، بسیار حساس و تأثیرگذار است، زیرا مردم حرمت و احترام ویژه‌ای برای این قشر قایل هستند.

حجت‌‌الاسلام ستوده با بیان این‌که دشمن سعی دارد با تغییر ارزش‌ها ذائقه مردم را تغییر دهد، افزود: زمانی‌که این هجمه‌ها در کنار برخی از رفتارهای خارج از عرف و نادرست مسئولان قرار می‌گیرد، مشکلات در این زمینه چندین‌ برابر می‌شود.

وی با اشاره به دوران انتخابات و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی برای راه‌یابی به مجلس شورای اسلامی و شورای شهر اضافه کرد: مردم وقتی می‌بینند یک نامزد انتخابات قبل از پیروزی در تمامی هیئت‌ها حضور پیدا می‌کند و بعد از پیروزی دیگر اثری از وی در این‌گونه مراسمات مشاهده نمی‌شود، نسبت به نظام اسلامی و مدیران بدبین می‌شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: تمامی این مسائل وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند، دستاویزی برای دشمنان کشور در خارج از مرزهای ما که مجهز به رسانه‌های قدرتمند هستند، می‌شوند و با برنامه‌های دروغین خود اذهان مردم ایران را تحت تاثیر قرار می‌دهند تا بتوانند ضربه‌ای به نظام و مردم وارد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها