بازدید کارکنان پایگاه شهید نوژه از مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان

جمعی از کارکنان پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کردند.
کد خبر: ۲۷۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ - 05February 2018

بازدید کارکنان پایگاه شهید نوژه از مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدانبه گزارش دفاع پرس از همدان، هم‌زمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز جمعی از خانواده‌های کارکنان پایگاه سوم شکاری خلبان شهید «محمد نوژه» با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همدان از گالری‌ها و قسمت‌های مختلف این مجموعه بزرگ فرهنگی بازدید کردند.

زیارت مرقد مطهر شهید گمنام مدفون در مرکز فرهنگی، بازدید از غرفه‌های «مرصاد»، «اعزام نیرو»، «بازگشت آزادگان»، «کربلای 4» و حضور در گالری‌های «جهادسازندگی» و «نیروی هوایی» از جمله برنامه‌های این بازدید دو ساعته بود.

بیان شیوای راوی در خصوص دلیرمردی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس به خصوص تیز پروازان و کارکنان نیروی هوایی و به ویژه نقش پایگاه سوم شکاری شهید نوژه در آن دوران حماسه و گذشت سبب شده بود تا بازدیدکنندگان به خوبی با فضای معنوی مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار