فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای شهرستان «کوهرنگ»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان و گرامیداشت پنج شهید گمنام کوهرنگ خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ - 06February 2018

برگزاری یادواره شهدای شهرستان «کوهرنگ» و گرامیداشت پنج شهید گمنامبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سرهنگ پاسدار «کرم نظری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: یادواره شهدای شهرستان کوهرنگ و پنج شهید گمنام با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزار خواهد شد.

این مسئول رمز پیروزی مردم بزرگ ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را ولایتمداری، بصیرت، تبعیت از ولایت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان عنوان کرد.

وی ادامه داد: جایگاه ممتاز ایران اسلامی در جهان مدیون رهبری‌های موسس کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و خون پاک و مطهر شهدا و ایثارگران است.

سرهنگ نظری افزود: اگر امروز دشمن جرات مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد، حاصل رشادت رزمندگان و ایثارگران در جنگ تحمیلی و تلاش خالصانه دانشمندان جوان بسیجی در طراحی و ساخت تجهیزات نظامی پیشرفته و رسیدن به خود کفایی در این زمینه است.

وی ابراز داشت: بهترین راه مقابله با دشمنان اسلام بصیرت افزایی، ولایتمداری، خود کفایی و اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ گفت: به منظور تجلیل از مقام شهید و شهادت یادواره شهدای شهرستان کوهرنگ و پنج شهید گمنام پنجشنبه 19 بهمن ماه از ساعت 9:30 در حسینیه محمد رسول الله (ص) چلگرد برگزار می‌شود.

نظری متذکر شد: در این مراسم حجت‌الاسلام «سرافراز» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان به ایراد سخن می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار