فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

نویسندگان خاطرات دوران دفاع مقدس را به صورت صادقانه بنویسند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نویسندگان و هنرمندان خاطرات و وقایع دوران دفاع مقدس را به صورت صادقانه بنویسند.
کد خبر: ۲۷۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ - 07February 2018

روایت صادقانه نویسندگان از دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شامگاه سه‌شنبه در آئین نکوداشت فعالان عرصه هنر و پایداری و رونمایی از 10 عنوان کتاب دفاع مقدس و یک عنوان آلبوم موسیقی در سالن ولایت سپاه استان اردبیل اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس به عنوان یک مقطع درخشان از 36 میلیون جمعیت ایران یک و نیم میلیون نفر در خط مقدم جبهه حق علیه باطل حاضر شده و دیگران نیز این جهاد مقدس را پشتیبانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط دفاع مقدس به گونه‌ای بود که هیچ کس حاضر نشد علیه دفاع مقدس شعار داده و یا جلوی دفتر سازمان ملل و یا مجامع بین‌المللی شعاری سر دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به ادبیات دوران دفاع مقدس که در آن شجاعت، عزتمندی و وحدت و همدلی مردم در اوج بود، بیان داشت: امروز همان ادبیات دوران دفاع مقدس می‌تواند نجات‌بخش این کشور در گذر از مشکلات متعددی باشد که عده‌ای سعی می‌کنند این مشکلات را بزرگنمایی کنند.

بابازاده عقبه انقلاب و دوران دفاع مقدس را یک عقبه معنوی و با تکریم ارزش‌ها و آرمان‌های واقعی توصیف کرد و گفت: شهدا و همرزمان امروز آنها با وفاداری به آرمان بزرگ انقلاب هرگز نمی‌خواهند در مکتب اسلام و انقلاب رفوزه شده و یا اصل پشتیبانی و دفاع از انقلاب را به مخاطره بیندازند.

وی ادامه داد: امروز آنهایی که خاطرات شهدا را درست و صحیح به قلم می‌کشند کار ارزشمندی را انجام می‌دهند که کمتر از خود شهادت نیست.

سردار بابازاده از همه نویسندگان و خادمان حوزه ادبیات، شعر و داستان دفاع مقدس خواست تا واقع‌بینانه و صادقانه بنویسند و سعی نکنند با نوشتن برخی از مطالب غیرواقعی با نام و یاد شهدا بازی کرده و یا از نام آنها سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار