مادر شهید خلیلی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

اهمیت مساله حلال و حرام در زندگی شهید خلیلی/ آمریکا همواره شیطان بزرگ بوده است

مادر شهید مدافع حرم محمدحسن خلیلی گفت: ما با حضور در راهپیمایی و با تقدیم کردن جوانان خود در راه اسلام، پاسخ محکمی به آمریکا داده و اجازه نخواهیم داد دوباره بر ما تسلط پیدا کند.
کد خبر: ۲۷۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۶ - 14February 2018

آمریکا همواره شیطان بزرگ بوده است«اعظم افراز» مادر شهید مدافع حرم «محمدحسن خلیلی» در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دفاع پرس، با اشاره به خاطرات کودکی شهید اظهار داشت: به خاطر دارم روزی در تاکسی، رسول با انگشتان گوش‌های خود را گرفت. هفت سال بیشتر نداشت. وقتی علت کار او را پرسیدم، پاسخ داد، مگر نمی‌شنوید که راننده موسیقی حرام گذاشته است. هرچند هنوز به مدرسه نمی‌رفت، اما حرام و حلال را تشخیص می‌داد.

مادر شهید ادامه داد: این نوع نگاه رسول به زندگی مربوط به کلاس های قرآنی است که شهید در آن شرکت می کرد و حافظ یک و نیم جزء از قرآن نیز بود.

وی در خصوص بصیرت شهدا تصریح کرد: رسول یک بسیجی فعال بود. وی در تمام برنامه‌های مربوط به انقلاب و دفاع از ولایت پیش‌تاز بود و با بینش سیاسی که داشت، همیشه راه درست را انتخاب می‌کرد.

مادر شهید خلیلی افزود: آمریکا همواره شیطان بزرگ بوده است و ما هیچ‌گاه نباید از شیطان غافل شویم. سیاست‌های آمریکایی‌ها نشان‌دهنده اهداف شوم آن‌هاست و آن‌ها هیچ‌گاه با ما دوستی نخواهند کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های ضد حقوق بشری آمریکا تصریح کرد: به وجود آوردن داعش و کشتن افراد بی‌گناه در کشورهای دیگر نشان از شعاری بودن حقوق بشر آمریکایی دارد. دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی تمامی ندارد و تا پایان تاریخ ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: ما با حضور در راهپیمایی و با تقدیم کردن جوانان خود در راه اسلام، پاسخ محکمی به آمریکا داده و اجازه نخواهیم داد مرتبه‌ای دیگر بر ما تسلط پیدا کند.

انتهای خبر/ ۷۱۱

نظر شما
پربیننده ها