فرمانده سپاه عاشورا:

نهضت جمع‌آوری خاطرات رزمندگان و جانبازان باید تشکیل شود

فرمانده سپاه عاشورا گفت: باید نهضت جمع‌آوری خاطرات رزمندگان، جانبازان و ایثارگران را تشکیل دهیم.
کد خبر: ۲۷۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ - 07February 2018

باید نهضت جمع آوری خاطرات رزمندگان و جانبازان به راه اندازیمبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا در همایش بزرگ جانبازان تبریز، اظهار داشت: شما جانبازان شهدای زنده و فرهیختگان عرصه جهاد و شهادت هستید. در این مجلس روح شهدا حاضر است و قطعا جانبازان جزو اصحاب حق هستند.

وی افزود: در آستانه چله انقلاب اسلامی قرار داریم، این انقلاب به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و هدایت رهبری پیامبرگونه امام خمینی ایستادگی کرده و جانبازان هم سند مظلومیت و اقتدار نظام هستند.

وی با ذکر خاطره‌ای از «علامه جعفری» گفت: آن مرد بزرگ در خاطراتش آورده است «روزی به شهید چمران گفتم آیا رزمندگان خاطراتشان را یادداشت می‌‌‌کنند؟ شهید چمران گفت: من خودم یادداشت می‌نویسم اما عموماً رزمندگان نمی‌نویسند؛ علامه می گوید حتما توصیه می‌‌کنم خاطرات را ثبت کنید چرا که بشریت با این فرهنگ بیگانه است. نباید این فرهنگ فراموش شود.»

این مسئول با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ شهدا و ایثارگران عنوان کرد: باید نهضت جمع آوری خاطرات رزمندگان و جانبازان و ایثارگران را تشکیل دهیم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه برخی افراد جاهلانه سران رژیم پهلوی را تطهیر می‌‌کنند، خاطرنشان کرد: کارنامه سران پهلوی سراسر خیانت و وطن فروشی است.

وی متذکر شد: چند سال آینده بحران آب خواهیم داشت چرا که رژیم پهلوی ارتفاعات آرارات را دو دستی به بیگانه تقدیم کرد و هنوز اثرات این خیانت را می‌‌بینیم و در آینده بیشتر متاثر خواهیم شد.

سردار خرّم با اشاره به شرایط فعلی کشور گفت: بر خلاف تصور برخی از سیاسیون معتقدم در کشور نه بحران داریم و نه مدیریت بحران اما بحران مدیریت داریم.

این مسئول بیان داشت: در اتفاقات اخیر تولی مردم نسبت به انقلاب و رهبری و تبری مردم نسبت به انقلاب کاملا مشخص شد؛ انشاءالله ۲۲ بهمن به عرصه شکوه و عزت مردم و کشور بدل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها