نماينده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبرى:

حذف فقر مهم‌ترین هدف اجتماعی انبیاء الهی است

آیت‌الله «احمد مبلغى» با بیان این‌که حذف فقر اولین و مهم‌ترین هدف اجتماعی انبیاء الهی است، گفت: ریشه‌کن کردن فقر یک اصل است و اسلام نیز اجازه ظهور و بروز فقر را نمی‌دهد.
کد خبر: ۲۷۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ - 07February 2018

حذف فقر مهم ترین هدف اجتماعی انبیاء الهی بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «احمد مبلغى» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز (چهارشنبه) در مراسیم رونمایی از کتاب وصیت‌نامه شهدا دفاع مقدس و یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان لرستان، حذف فقر را اولین و مهم‌ترین هدف اجتماعی انبیاء الهی دانست و اظهار داشت: اگر فقر در جامعه نداشته باشیم، می‌توانیم فضای الگو بودن اسلام را بیشتر در جهان به ثبت برسانیم.

وی با بیان این‌که دیدگاه‌ها باید به سمت کاهش فقر در جامعه برود، افزود: فقر منشأ فساد است و تا جایی می‌رود که انسان را مجبور به کفر می‌کند.

وی گفت: ریشه‌کن کردن فقر یک اصل است و اسلام نیز اجازه ظهور و بروز فقر را نمی‌دهد.

آیت‌الله مبلغی با تأکید بر لزوم ادامه دادن فرهنگ انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ملت باید صبور باشد و راه انتخاب شده، اخلاق سال ٥٧ و صفا و صمیمیت آن روزها را حفظ کند.

وی تصریح کرد: مسئولین باید رابطه با مردم را به مانند رابطه مسئولان با مردم در اوایل انقلاب تقویت کنند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران، اعتماد و تفکر اسلام انقلابی را در کشور ایجاد کرده است، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران موجب ایجاد ایام‌الله متعدد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد.

وی با بیان این‌که ایام‌الله یک پدیده در بعد اجتماعى است، گفت: انقلاب اسلامى دارای ایام‌الله متعدد است که دهه فجر در زمره آن قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار