حضور ۴۰ ناشر خارجی در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از عرضه ۱۲۰ عنوان کتاب مقاومت اسلامی و دفاع مقدسی به زبان‌های عربی و انگلیسی از ۴۰ ناشر خارجی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹ - 10September 2014

حضور ۴۰ ناشر خارجی در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس، علی ناظری، دبیر ستاد اجرایی پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با اشاره به جابه جایی محل برگزاری این نمایشگاه از مصلی به باغ موزه دفاع مقدس گفت: به دلیل فضای محدود و زمان محدودی که در مصلی به ما داده شد، تصمیم به جابه جایی محل نمایشگاه گرفتیم، البته این امر اجتناب ناپذیر بود؛ چرا که مسئولان مصلی نیز تلاش کردند، با ما همکاری کنند، اما به دلیل این که برنامه از قبل پر بوده و قراردادها از قبل بسته شده بود ، مسئولان مصلی نتوانستند نیاز ما را به صورت کامل برآورده کنند.

او ادامه داد: ما تقریباً بعد از آن مذاکرات را با باغ موزه شروع کردیم و اکنون نیز در شرف کارهای اجرایی هستیم، از امروز امور اجرایی نمایشگاه آغاز می شود تا بتوانیم در هفته دفاع مقدس نمایشگاه را برگزار کنیم.

ناظری تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 180 ناشر برای شرکت در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس ثبت نام کرده اند، البته در کنار ناشران، موسساتی نیز هستند که شرکت خواهند کرد، همچنین برای نخستین بار قرار شده است، نشریات دفاع مقدسی نیز در نمایشگاه شرکت کنند. بازی های کامپیوتری با موضوع دفاع مقدس و لوازم التحریر دفاع مقدسی و... نیز از جمله دیگر محصولاتی است که در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس عرضه خواهند شد.

ناظری دربارهبخش بین الملل این دوره گفت: در بخش بین الملل 120 عنوان از آثار مقاومت و دفاع مقدس را به زبان های عربی و انگلیسی به نمایش خواهیم گذاشت. از این میان نزدیک به 40 ناشر خارجی آثار مقاومت اسلامی خود را در نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت.

 

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار