در گفتگو با دفاع پرس مطرح شد؛

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در تهران/ محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 22 امشب آغاز می‌شود

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۷۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ - 10February 2018

تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص راهپیمایی 22 بهمن/ محدودیت‌های ترافیکی و تردد از ساعت 22 امشب اجرا می‌شودسرهنگ «حسن عابدی» جانشین راهور تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: فعالیت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در دو مرحله از ساعت 22 امشب شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول محدودیت های ترافیکی و پاکسازی میدان آزادی بخصوص رینگ داخلی میدان آزادی و در مرحله پاکسازی طول مسیر راهپیمایی یعنی از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی صورت خواهد گرفت.

عابدی افزود: فردا و در روز راهپیمایی از میدان امام حسین (ع)‌ تا میدان آزادی، قسمت‌های جنوبی و شمالی میدان آزادی محدودیت ترافیکی و تردد خواهیم داشت.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مردم از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس و مترو استفاده کنند،‌ گفت: در روز راهپیمایی از تردد موتور سیکلت در طول راهپیمایی جلوگیری خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه کسانی که می خواهند به فرودگاه مهرآباد دسترسی داشته باشند باید از اتوبان شهید همت، حکیم و آیت الله رفسنجانی (نیایش) یا از اتوبان شهید ستاری و جاده مخصوص استفاده کنند، تاکید کرد: غیر از موارد حساس از تردد وسایل نقلیه به فرودگاه مهرآباد جلوگیری خواهد شد.

وی در خصوص پایان محدودیت ترافیکی و تردد گفت:‌ تا خروج تمامی راهپیمایان 22 بهمن، محدودیت ترافیکی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار