ابوشریف در جمع خبرنگاران:

رژیم صهیونیستی در آینده جایگاهی در منطقه نخواهد داشت/ برخی سران کشورهای عربی بیش از ترامپ به دنبال عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها هستند

نماینده جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در آینده جایگاهی در منطقه نخواهد داشت، گفت: برخی از سران کشورهای عربی بیش از ترامپ به دنبال عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها هستند.
کد خبر: ۲۷۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ - 10February 2018

رژیم صهیونیستی در آینده جایگاهی در منطقه نخواهد داشت/ برخی از سران کشورهای عربی بیش از ترامپ به دنبال عادی سازی راوبط با صهیونیست‌ها هستندبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی صبح امروز در حاشیه همایش هم‌اندیشی میهمانان خارجی شرکت کننده در جشن‌های فجر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تصیم ترامپ مبنی بر اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس بسیار خطرناک است؛ اما این موضوع، مسئله جدیدی نیست؛ چرا که در سال ۱۹۹۳ میلادی در کنگره آمریکا به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: عملی کردن این اقدام به منزله آماده‌سازی شرایط برای تسویه‌ مسئله فلسطین است؛ البته این اقدام قرار نیست از طریق مذاکره و گفت‌وگو صورت گیرد، بلکه با دستور مستقیم ترامپ انجام می‌شود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه با تصمیم ترامپ حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی منتفی خواهد شد؛ چراکه با انضمام قدس شریف به سرزمین‌های اشغالی، جایی برای مذاکره باقی نخواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه ملت فلسطین با طرح ترامپ کاملا مخالف هستند، گفت: از امت اسلامی و عربی دعوت می کنیم که با این طرح مقابله کنند؛ این روزها ما نیاز به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و عربی داریم؛ چرا که این طرح تمام مقدسات را هدف قرار داده است.

ابوشریف در ادامه با انتقاد از برخی سران کشورهای عربی اسلامی که بیش از ترامپ به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم استعماری است. کشورهای استعماری از این رژیم حمایت کردند و حق تسلط به این رژیم در منطقه را دادند.

وی افزود: اسرائیل یک رژیم غاصب است که بر اساس یک جنایت بزرگ در حق ملت فلسطین ایجاد شده است. این رژیم مفسد فی الارض، ناهمگون و استعماری است. ملت فلسطین و امت اسلامی این رژیم را قبول ندارند و راضی نخواهند شد که در آینده در منطقه جایی داشته باشد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها