مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

5 شهر مازندران میزبان 12 شهید گمنام می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از مراسم تشییع و تدفین 12 شهید گمنام در 5 شهر مازندران خبر داد و گفت: این شهدا در در ایام فاطمیه دوم در شهرهای محمودآباد، قائمشهر، سیمرغ، ساری و بابل تشییع خواهند شد.
کد خبر: ۲۷۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ - 10February 2018

5 شهر مازندران میزبان 12 شهید گمنام دفاع مقدس می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از مراسم تشییع و تدفین 12 شهید گمنام در 5 شهر مازندران خبر داد و اظهار داشت: این شهدا در ایام فاطمیه دوم در شهرهای محمودآباد، قائمشهر، سیمرغ، ساری و بابل تشییع می شوند.

وی با بیان اینکه شهدا ساعت 15 بعد از ظهر دوشنبه 30 بهمن از مسیر جاده فیروزکوه وارد استان می شوند، گفت: شهدای گمنام در شهرستان سوادکوه (پل سفید و زیراب) مورد استقبال قرار می گیرند.

سردار ملکی افزود: سپس شهدای گمنام برای برگزاری مراسم شب وداع به حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شهرستان قائمشهر منتقل شده و مراسم معنوی شب وداع با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مراسم تشییع شهدای گمنام ساعت 9:30 صبح سه‌شنبه اول اسفند به طور همزمان در شهرهای قائمشهر و ساری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: قرار است یکی از شهدا در قائشهر و 11 شهید گمنام در شهرستان ساری تشییع شوند.

وی همچنین به مسیر تشییع شهدای در ساری اشاره کرد و گفت: مراسم تشییع 11 شهید گمنام ساعت 9:30 صبح سه شنبه اول اسفند از میدان شهدا تا امامزاده یحیی برگزار می شود.

ملکی اضافه کرد: همچنین مراسم تشییع شهدا در شهرهای بابل، سیمرغ و محمودآباد ساعت 9:30 صبح چهارشنبه 2 اسفند و تشییع 3 شهید گمنام ساعت 9:30 صبح پنجشنبه 3 اسفند برگزار می شود.خواهد شد.

این مسئول در ادامه به ارائه اطلاعات بیشتری از شهدای گمنام پرداخت و افزود: شهید گمنامی که قرار است در روستای قراخیل تدفین شود،28 ساله است و در عملیات ایزایی والفجر 8 منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسید.

ملکی با بیان اینکه 2 شهید گمنام که در دانشگاه آزاد محمود آباد تدفین می شوند به ترتیب 25 و 19 ساله هستند، گفت: این دو شهید گمنام به ترتیب در عملیات خیبر جزیره مجنون و عملیات محرم منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیدند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران ادامه داد: دو شهید گمنام 24 و 20 ساله  که در عملیات های والفجر یک منطقه فکه و عملیات تک دشمن منطقه زبیدات به شهادت رسیدند در پارک شهر سیمرغ تدفین خواهند شد.

وی بیان داشت: شهرستان ساری میزبان 5 شهید گمنام است که دو شهید در اداره کل اطلاعات و سه شهید در منطقه دودانگه (محمدآباد) خاکسپاری می شوند.

ملکی افزود: 2 شهید گمنام که در اداره کل اطلاعات تدفین می شوند 25 و 20 ساله هستند که به ترتیب در عملیات رمضان شرق بصره و تک دشمن در منطقه زبیدات به شهادت رسیدند.

این مسئول گفت: همچنین 3 شهید گمنام که در دودانگه تدفین می شوند، 26، 23 و 24 ساله هستند که به ترتیب در عملیات محرم منطقه شرهانی، عملیات رمضان منطقه شرق بصره و عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

وی عنوان کرد: دو شهید گمنام که در دانشگاه علوم و فنون بابل تدفین می شوند، 26 و 29 ساله هستند که به ترتیب در عملیات بیت المقدس منطقه پنجوین و عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار