مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

شهید زنده «سیدنورخدا موسوی» چراغ راهنما برای تشخیص راه درست است

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» گفت: شهید زنده «سید نورخدا موسوی» چراغ رهنمایی برای تشخیص راه درست است و اگر کسی می‌خواهد راه خدا را درست تشخیص بدهد باید حتما گذرش به این خانه بخورد.
کد خبر: ۲۷۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ - 10February 2018

شهیدزنده «سیدنورخدا موسوی» چراغ راهنما برای تشخیص راه درست استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، صبح امروز (شنبه) به همراه کارکنان این اداره‌کل با خانواده جانباز ۱۰۰ درصد «سید نورخدا موسوی» دیدار کردند.

سرهنگ ناصرپور در این دیدار اظهار داشت: ان‌شاءالله که هر ماه فرصتی برای‌ ما پیش بیاید که خدمت سید بزرگوار برسیم و نسخه راه خود را بگیریم تا در پیچیدگی زمان گم نشویم.

وی ضمن تقدیر از صبر و استقامت همسر شهید زنده «سید نورخدا موسوی» افزود: زحمات شما کمتر از حزن و اندوه، غم و غصه و پرستاری حضرت زینب کبری (س) نیست و شما پرچم‌دار این خانه هستید که به این نورخدا و زیارت‌گاه مؤمنین خدمت می‌کنید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان تصریح کرد: شهید زنده لرستانی چراغ راهنمایی است برای تشخیص راه درست و اگر کسی می‌خواهد راه خدا را درست تشخیص دهد باید حتماً گذرش به این خانه بخورد تا بتواند با استشمام عطر و بوی وجود پر برکت «سیدنورخدا موسوی» مسیر را به درستی طی کند.

وی تأکید کرد: کسانی که قدم در راه خدا می‌گذارند، ملائکه پروردگار بر آن‌ها برکت و رحمت نازل می‌کنند و در این مسیر باید صبر و استقامت پیشه کرد.

سرهنگ ناصرپور افزود: اگر آلودگی‌هایی در آینه دل‌مان ایجاد می‌شود، ان‌شاءالله با صفای باطنی این سید بزرگوار و دعای خیر شما به‌عنوان بزرگ بانوی پرستار کشور ایران، بتوانیم زنگار‌های آینه دل‌مان را پاک کنیم.

در پایان این دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، با اشاره به دانش‌نامه دفاع مقدس استان گفت: سیدنورخدا موسوی شهید زنده لرستانی به‌عنوان یکی مداخل باید در دانش‌نامه گنجانده شود تا چراغ راهنمایی برای نسل‌های جوان ما باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها