سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی:

صهیونیست‌ها قصد داشتند شلیک دو فروند موشک اسرائیلی را به سوریه نسبت دهند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در شلیک دو موشک به مدیترانه تاکید کرد: اگر روسها آنها را ردیابی نکرده بودند و مرکز شلیک لو نرفته بود، یک دروغ گوی صهیونیست شلیک موشک‌ها را به سوریه نسبت می‌داد.
کد خبر: ۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷ - 04September 2013

صهیونیست‌ها قصد داشتند شلیک دو فروند موشک اسرائیلی را به سوریه نسبت دهند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اقدام صهیونیستها در شلیک موشک به مدیترانه اظهار داشت: این رخداد تحریک آمیز نشانه دیگری از این حقیقت است که اشغالگران قدس آتش افروزان منطقه هستند. آنها وقتی دیدند آمریکا و غربیها از حمله به سوریه عقب نشینی کردند، با دستپاچگی دو موشک به میدان جنگ در مدیترانه شلیک کردند که اگر روسها آنها را ردیابی نکرده بودند و مرکز شلیک لو نرفته بود، مانند گذشته یک دروغ گوی صهیونیست شلیک موشکها را به سوریه نسبت میداد و تنور جنگ را میافروخت.


وی افزود: اشغالگران قدس نمیخواهند مردم اسرائیل از وحشت آسوده شوند و میخواهند همچنان از پناهگاهها بیرون نیایند تا لابی صهیونیست در کنگره آمریکا آتش افروزی جدید در این منطقه حساس و راهبردی را دنبالکنند.
سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه "همه در منطقه باید به هوش باشند، مسلمانان در خطر کفر و استکبار جهانی هستند"، تصریح کرد: هوشمندی و هوشیاری نسبت به نقشههای مشترک سردمداران نظام سلطه و استکبار امری ضروری و دائمی است.


وی با تبیین این موضوع خاطر نشان کرد: امروز حتی بحران اقتصادی در غرب و فریاد مردم کشورها علیه جنگ به گوش سردمداران آنها نمیرسد.


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با هشدار به فریب خوردگان مسلمان عرصه ضد سوریگفت: جوانان مسلمانان انقلابی نیز که به دام فریب القاعده افتادهاند، بدانند که سرزمین سوریه مسلخی جهنمی برای آنهاست.
 

وی افزود: آنها که با دمیدن آتش جنگ با صهیونیستها همراهی میکنند به جبهه مقابل نیز توجهکنند. در واقع مردم مظلوم سوریه هستند که مورد هجوم آمریکا و غربیها و مزدوران آنها در منطقه قرار گرفتهاند.


سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه آمریکاییها و رژیم صهیونیستی جبهه ضد سوری را برای تضعیف ظرفیت جهان اسلام و دستیابی به آمال و آرزوهای شیطانی خود در منطقه گشودهاند، به اهمیت نقش آفرینی شخصیتهای مرجع و علمای بلاد اسلامی اشاره و تاکید کرد: دلسوزان امت اسلامی و علمای اسلامی در بلاد مانع اعزام این جوانان پاکدل به گرداب سوریه گردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار