معاون ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد:

همیاران پلیس بازوی تامین امنیت در آغاز سال تحصیلی

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: امیدورایم مانند هر سال با ساماندهی همیاران پلیس آغاز سال تحصیلی خوبی داشته باشیم و با قدرت و امنیت ماه مهر را پشت سر بگذاریم. همیاران پلیس بازوی تامین امنیت در آغاز سال تحصیلی جدید هستند.
کد خبر: ۲۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰ - 13September 2014

همیاران پلیس بازوی تامین امنیت در آغاز سال تحصیلی

سرهنگ "محمدکریم خسروی"معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در گفت و گو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس اظهار داشت: همیاری پلیس که از 6 سال پیش آغاز شد یک نوع مهارت اجتماعی بوده که برای جامعه بسیار مفید واقع شده است.

وی ادامه داد: این افراد، با هوش و دقتی که دارند می توانند همکاران خوبی برای ما و دوستان قانونمندی برای رانندگان باشند و ما را در اجرای قانون یاری می کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که همیاری پلیس باید در کتب درسی دانش آموزان استفاده شود تا با بررسی دقیق تر آن نسل جوانی قانونمندتر داشته باشیم، اما متاسفانه به دلیل زمانبر بودن این امر نتوانسته ایم کاری موثر انجام دهیم که باید به حال آن فکری اساسی کرد.

خسروی تصریح کرد: تمامی این افراد آموزش دیده هستند و با نوع آموزش هایی که دیده اند می توانند بسیار موثر واقع شوند. ما در صدد این هستیم که افراد آموزش دیده را بیشتر کنیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص اجرای طرح همیاران پلیس از سوی ناجا گفت: خدمت رسانی به این تعداد همیار پلیس یکی از مشکلات ماست که نیاز به امکانات بیشتری در این زمینه داریم تا همراه با افزایش تعداد همیاران پلیس بتوانیم پاسخگوی نیازات آنها نیز باشیم.

وی ادامه داد: از موفقیت های طرح همیاران پلیس کاهش درصدی موثر از تصادفات جاده ای، کشته ها نسبت به سال های قبل است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان گفت و گوی خود با خبرنگار انتظامی دفاع پرس با اشاره به اینکه بیش از 10 میلیون دانش آموز در طرح همیاران پلیس ساماندهی شده اند، گفت: امیدورایم مانند هر سال با ساماندهی این افراد آموزش دیده آغاز سال تحصیلی خوبی داشته باشیم و با قدرت و امنیت ماه مهر را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار