جشن پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه چهارم هوانیروز برگزار شد

جشن سی‌ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور فرماندهان، اساتید و پیشکسوتان هوانیروز در پایگاه چهارم هوانیروز برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ - 14February 2018

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه چهارم هوانیروز برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم جشن سی‌ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور فرماندهان، اساتید و پیشکسوتان خلبان در پایگاه چهارم هوانیروز برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم بازنشسته خلبان «محمد علی ایرانمنش» از فرماندهان و خلبانان دوران دفاع مقدس در این مراسم ضمن بازگویی نقش‌ بی‌بدیل هوانیروز در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هوانیروز همچون دیگر نیروهای ارتش دارای بدنه انقلابی و مکتبی بود و از بدو پیروزی فورا به سیل خروشان ملت ایران پیوست و از همان دوران در غرب کشور مشغول به مقابله با عناصر ضد انقلاب شد.

وی که در سال 1346 به خدمت ارتش در آمده بود و در سال 1357 به عنوان فرمانده گروهان بالگردی شینوک در پایگاه چهارم هوانیروز مشغول به خدمت بوده است، درباره اقدامات کارکنان پایگاه چهارم هوانیروز در روزهای پایانی رژیم طاغوتی، گفت: یکی از مهمترین اقدامات کارکنان این پایگاه در دوران پیروزی انقلاب همکاری و همراهی با انقلابیون و جلوگیری از هرگونه تعرض به مردم بود.

ایرانمنش با اشاره به دفاع همه جانبه از حریم پایگاه و اموال بیت‌المال در برابر آشوب‌گران و فرصت‌طلبان تصریح کرد: به محض پیروزی انقلاب، به همراه تعدادی از خلبانان و کارکنان این پایگاه به حفاظت از ساختمان رادیو و مناطق حساس شهر اصفهان پرداختیم و در شهرهای دیگر نیز این وضعیت حاکم بود.

سرهنگ ستاد خلبان «علی عفیف» فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در بخش دیگری از این مراسم، ضمن تسلیت ایام دهه فاطمیه، خطاب به کارکنان پایگاه گفت: تلاش حداکثری کارکنان فنی و خلبان هوانیروز در افزایش توان تکنیکی و تاکتیکی هوانیروز و حفظ آمادگی حداکثری این بازوی توانمند ارتش اسلام، پاسخ مناسبی به حماسه‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

در پایان این مراسم، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با تقدیم هدیه و لوح تقدیر از زحمات امیر ایرانمنش، این خلبان سال‌های انقلاب و دفاع مقدس تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها