ولایتی در مراسم دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه:

شکست صلیبی‌ها و اسرائیل در سرزمین فلسطین/ بین ایران و اهل بیت (ع) ارتباطی دیرینه وجود دارد

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل گفت: بین ایران و اهل بیت (ع) و منطقه یک ارتباط دیرینه وجود دارد، که در زمان جنگ‌های صلیبی در دفاع از فلسطین شاهد این ارتباط بودیم.
کد خبر: ۲۷۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ - 15February 2018

بین ایران و اهل بیت (ع) یک ارتباط دیرینه وجود داردبه گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل صبح امروز در مراسم «راز رضوان» ویژه دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه که در تالار وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به زمان حضور خود در وزارت خارجه اظهار داشت: در زمان حضور خود در وزارت خارجه با شکل‌گیری مقاومت و نحوه مبارزه آن‌ها آشنایی داشتم.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز بسیاری از رسانه‌ها در پی کمک‌های ایران به لبنان، عراق، فلسطین و افغانستان سعی دارند شبهه‌هایی را ایجاد کنند.

ولایتی تصریح کرد: امروز دشمن سعی دارد به ایران بپردازد؛ هرچند که این صداها، صدا‌هایی است که توسط مزدوران در حال پخش شدن است و افراد جاهل هم این موضوعات را بیان می‌کنند و هرچند این جمعیت ناچیز است، اما برخی آن را بزرگنمایی می‌کنند.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل یادآور شد: بین ایران و اهل بیت (ع) و منطقه یک ارتباط دیرینه وجود دارد. همچنین در زمان جنگ‌های صلیبی در دفاع از فلسطین شاهد این ارتباط بودیم. در واقع صلیبی‌ها در فلسطین شکست خوردند و امید است شکست اسرائیل هم در فلسطین رخ دهد.

وی افزود: امیداوریم که لکه ننگ رژیم صهیونیستی هرچه زودتر ریشه‌کن شود؛ البته فراموش نکنید صبر مسلمانان زیاد است و به این راحتی کنار نمی‌کشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چنانچه کمک مجموعه مقاومت اسلامی و بویژه خط مقاومت نبود، امروز شاهد حضور تروریست‌هایی همچون داعش در بغداد، دمشق و تا حدودی در بیروت بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار