وصیت‌نامه شهید ناصر طاووسی سیس/ خوشا به حال کسانی که در راه خدا کشته مى‌شوند

شهید طاووسی سیس در وصیت‌نامه خود آورده است: «همه‌ی ما مى‌دانیم روزى به دنیا آمده و روزى هم از دنیا خواهیم رفت. خوش به حال کسانی که در راه خدا کشته مى‌شوند و با جان خود بهشت را از آن خود مى‌کنند.»
کد خبر: ۲۷۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱ - 17February 2018

وصیت‌نامه شهید ناصر طاووسی سیس/ خوشا به حال کسانی که در راه خدا کشته مى‌شوند

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «ناصر طاووسی سیس» یک مرداد ۱۳۴۳ در آذربایجان غربی چشم به جهان گشود. وی که برای نبرد با متجاوزان بعثی در جبهه حق علیه باطل حضور یافته بود، ۲۹ شهریور ۱۳۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان وصیت‌نامه خودم را شروع می‌کنم. با سلام فراوان به منجى عالم بشریت حضرت مهدى (عج) و نایب برحقش امام خمینى و با سلام به ارواح پاک شهداى حق علیه باطل و با سلام و درود به رزمندگان جان بر کف و پرتوان اسلام و با عرض سلام خدمت پدر و مادر عزیزم.

پدر و مادرجان، همه‌ی ما مى‌دانیم روزى به دنیا آمده و روزى هم از دنیا خواهیم رفت. خوش به حال کسانی که در راه خدا کشته مى‌شوند و با جان خود بهشت را از آن خود مى‌کنند.

پدر عزیزم، من امانتى بودم از طرف خدا براى شما و من متعلق به خدا هستم و هر موقع خدا بخواهد مرا از شما جدا مى‌کند شما نباید اصلا ناراحت باشید، چون که خدا آن‌طور صلاح دانسته است.

مادر عزیزم، مى‌دانم که چه شب‌ها در کنار بالینم بیدار ماندى و چه زحمت‌ها کشیده‌اى تا مرا به این سن و سال رسانده‌اى و در آخر نتوانستم جبران زحمت‌هاى شما را بکنم. امیدوارم خداوند به شما اجر عظیم و صبر جلیل عنایت بفرماید.

پدر، مادر، خواهران و برادران عزیزم خواهش مى‌کنم که برایم اصلا اشک نریزید و ناراحت نباشید مگر خون من از حضرت على اکبر رنگین‌تر است که به میدان نبرد رفت و شهید شد. من در پایان از تمامى قوم و خویش طلب بخشش مى‌کنم و امیدوارم که خداى مهربان این قربانى ناقابل را از شما قبول بفرماید.

خداحافظ به امید پیروزى نهایى رزمندگان اسلام به امید زیارت کربلا»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار