سردار رزمجو:

بازنشستگان سپاه تجربیات خود را به پاسداران جوان منتقل کنند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه بازنشستگان سپاه دارای تجربیات گرانبهایی هستند گفت: بازنشستگان سپاه تجربیات خود را به پاسداران جوان و نیرو‌های سازماندهی شده در ارتش ده‌ها میلیونی منتقل کنند.
کد خبر: ۲۷۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲ - 15February 2018

بازنشستگان سپاه تجربیات خود را به پاسداران جوان منتقل کنندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار علی رزمجو امشب در محفل انس و مودت در جمع بازنشستگان سپاه با تاکید بر نقش مهم نیروهای سپاه در عرصه‌های مختلف انقلاب اظهار داشت: قطعا یکی از موثرترین و ماندگارترین نقش آفرینان انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر، نسل اول انقلاب است که توانستند نهال انقلاب اسلامی را با عشق و علاقه خود پاس بدارند.

وی از جوانه زدن ثمرات انقلاب در کشورهای مختلف بیان کرد: اکنون در دوران شکوفایی انقلاب اسلامی ما شاهدهستیم که ثمرات پربار این انقلاب در کشورهای مختلف به خاطر پاسداری شما جوانه زده شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) با بیان اینکه پیشکسوتی انقلاب اسلامی دوران نقش آفرینی جدید است افزود: پیشکسوتی انقلاب اسلامی دوران نقش آفرینی جدید در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی است.

سردار رزمجو تصریح کرد: امروز هر کدام از شما ظرفیت قابل توجه و قابل انتقال برای نسلهای نوجوان و حتی آینده دارید چرا که شما دورانهای غرورآفرین انقلاب اسلامی را درک و با تلاش و مجاهدتهای خود برگهای زرینی را در تاریخ این انقلاب آفریده و نقش آن را در عرصههای جهانی به منصه ظهور گذاشتهاید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز عزتمندانه و مقتدرانهتر از گذشته راه خود را ادامه میدهد خاطر نشان کرد: این به برکت ایثار و فداکاریهای شما و خانوادههایتان است که در بقای انقلاب اسلامی و ارزشهای آن نقش به‌سزایی داشتهاید.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه بازنشستگان سپاه دارای تجربیات گرانبهایی هستند گفت: بازنشستگان سپاه تجربیات خود را به پاسداران جوان و نیروهای سازماندهی شده در ارتش ده‌ها میلیونی منتقل کنند.

سردار رزمجو افق انقلاب اسلامی را روشن دانست و تاکید کرد: مطمئن باشید افق این انقلاب، افق روشنی است و به هیچ وجه این اغتشاشات طراحی شده از سوی دشمن نمیتواند کوچکترین صدمه ای به آن بزند و مردم با حضور خود در راهپیمایی امسال این مسئله را در عمل به خوبی نشان دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار