۳۵ سال دوری و اکنون آرامش ابدی

برادر شهید طحانیان گفت: خبر شهادت برادرم برای من و خانواده‌ام خوشحال‌کننده بود و اکنون پس از گذشت ۳۵ سال دوری و فراغ، این وصال ما را به آرامش ابدی می‌رساند.
کد خبر: ۲۷۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ - 18February 2018

۳۵ سال دوری و اکنون آرامش ابدیبه گزارش دفاع پرس از سمنان، برادر شهید «قدرت‌الله طحانیان» اظهار داشت: کسی از همرزمان «قدرت‌الله» شهادت او را ندیده بودند و اکنون این خبر خوشی برای من و خانواده‌ام بود که خبر شهادت برادرم را شنیدم.

وی با بیان این‌که برادرم به کمال الهی دست‌یافته است و قطعاً مسیر شهادت برای او بهترین مسیر بوده است، اذعان کرد: خوشحالم که این فراغ و دوری به پایان رسید و این مسیر حق است که برای ما روشن‌شده است.

برادر شهید طحانیان ضمن ابراز خوشحالی تصریح کرد: پدر و مادرم سال‌ها فراغ برادرم را متحمل شدند و با آرزوی دیدار قدرت الله جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

خواهر شهید طحانیان نیز از شنیدن کشف پیکر برادر شهیدش ابراز خوشحالی کرد و افزود: اکنون پس از گذشت ۳۵ سال دوری احساس می‌کنم به آرامش رسیدم.

وی افزود: پدر و مادر من هم به آرامش رسیدند و در زمانی که در قید حیات بودند آرزوی دیدار پیکر برادر شهیدم را داشتند.

این خواهر شهید دفاع مقدس با تأکید بر اینکه ۲ برادر شهیدم چشم چراغ این خانه هستند، ابراز داشت: امیدوارم که لیاقت خواهر شهید بودن را داشته باشم و تنها یک اسم را به یدک نکشانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها