توسط معاون هماهنگ کننده سپاه «قدس» گیلان؛

جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر شهید «علیرضا آفرین جوبنه» اعلام شد

«عباس بایرامی» گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «علیرضا آفرین جوبنه» روز سه‌شنبه اول اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در رشت و همچنین زادگاهش «سنگر» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ - 18February 2018

پیکر شهید گیلانی دوران دفاع مقدس پس از ۲۹ سال تشییع می شودسرهنگ پاسدار «عباس بایرامی» معاون هماهنگ کننده سپاه «قدس» گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در رشت، با اشاره به جزئیات وداع، تشییع و خاکسپاری شهید «علیرضا آفرین جوبنه» اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام، ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه اول اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از میدان «پاسداران» سپاه ناحیه رشت تا میدان «فرهنگ» این شهر برگزار می‌شود و سپس پیکر شهید به زادگاهش منتقل خواهد شد.

وی با اشار به جزئیات تشییع پیکر مطهر شهید «علیرضا آفرین جوبنه» در زادگاهش، افزود: همچنین پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۱۰:۳۰ روز سه‌شنبه در زادگاهش «سنگر» از مقابل مسجد جامع این شهر به سمت بقعه «آقا سید ابراهیم (ع)» تشییع و سپس خاکسپاری می‌شود.

بایرامی تصریح کرد: مراسم شب وداع با این شهید گران‌قدر، شامگاه دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه در بقعه «حضرت فاطمه اخری (س)» (خواهر امام رضا) رشت و همچنین در زادگاهش «سنگر» برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، پیکر مطهر شهید «علیرضا آفرین جوبنه» پس از گذشت ۲۹ سال توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح تفحص و از طریق آزمایشات دی. ان.‌ای هویتش شناسایی شده است.

این شهید والامقام متولد سال ۱۳۴۵ اصالتا‌ً اهل بخش «سنگر» از توابع شهرستان رشت و صاحب یک فرزند به نام «محمد رضا» است که در زمان شهادت پدرش یک ساله بود. همچنین مادر شهید در ماه مبارک رمضان فوت کرده و پدرش نیز به تازگی دار فانی را وداع گفته است که مراسم چهلم وی نیز چند روز قبل برگزار شده است.

وی سرباز ژاندرمری بود که در ۲۱ تیرماه سال ۶۷ در منطقه عملیاتی «دهلران» در «زبیدات» در سن ۲۲ سالگی به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار