فرمانده سپاه عاشورا در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مبادا اعمال و رفتار مسئولان باعث پایمال شدن خون شهدا شود

فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز جامعه در اثر فداکاری، ایثار و شهادت شهدا از امنیت قابل قبول و پایداری برخوردار است و باید مراقب باشیم تا مبادا اعمال و رفتار ما باعث پایمال شدن خون شهدا شود.
کد خبر: ۲۷۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 18February 2018

باید مواظب بود تا مبادا اعمالمان موجب پایمال شدن خون شهدا شودسرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه در خصوص ورود پیکرهای مطهر شهدای گمنام به این استان، اظهار داشت: شهدا به معنای واقعی کلمه در زمان حیاتشان، جهاد فی سبیل الله کردند و این جهاد را با آگاهی و معرفت آغاز کردند که غایت جهادشان به شهادت منتهی شد.

سردار خرم با اشاره به مظلومیت شهدای گمنام، عنوان کرد: شهدای گمنام حقیقتا مانند حضرت فاطمه زهرا (س) گمنام و مظلومند و این مظلومیت در هنگام شهادت و گمنامی آنها در طی این سال‌ها کاملا مشهود است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به ثمره خون شهدا، تصریح کرد: شهدا از خدا خواسته بودند که قطره قطره خونشان موجب غیرت و پایداری نظام اسلامی شود و اکنون هم که پس از سال‌ها به وطن خود بازمی‌گردند شاهد پمپاژ عزت و غیرت به جامعه هستیم.

سردار خرم با اشاره به وظیفه مسئولان در قبال خون شهدا، تصریح کرد: مسئولان باید بدانند، اگر این مسئولیت در اختیارشان است، همگی مدیون خون پاک شهداست و خدای نکرده دنیا‌طلبی و اشرافیت‌گرایی نگذارد که این خون‌‌ها و رشادت‌ها به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: باید طبق سیره شهدا، روحیه جهادی و تفکر انقلابی را حفظ کنیم و آن‌ها را در مسئولیت های خود بکار گیریم.

این مسئول افزود: امروز جامعه در اثر فداکاری، ایثار و شهادت شهدا از امنیت قابل قبول و پایداری برخوردار است و باید مراقب باشیم تا مبادا اعمال و رفتار ما باعث پایمال شدن خون شهدا و از بین رفتن برکت و اثر آن خون ها شود.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در محل های تدفین شهدا، بیان داشت: باید کارهای فرهنگی حین و بعد از دفن شهدای عزیز به گونه‌ای باشد تا همواره بتوانیم معنویت خود را افزایش دهیم و به حقیقت و چیستی جان فشانی شهدا پی ببریم.

انتهای پیام/                                                                                          

نظر شما
پربیننده ها