جزئیات مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام در شهرستان «انار» اعلام شد

امام جمعه شهرستان انار گفت: مراسم استقبال از شهدا در شهرستان «انار» روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه از ورودی شهر به سمت امام زاده محمد‌صالح (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ - 18February 2018

جزئیات مراسم استقبال از شهدا در شهرستان انار اعلام شدحجت‌الاسلام «حسن منتظری» امام جمعه شهرستان «انار» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در کرمان، با بیان این‌که شهرستان «انار» در ایام فاطمیه میزبان پیکرهای مطهر سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: با ورود و حضور شهدا به شهرها، فضای آن شهر عطرآگین و نورانی می‌شود و خداوند این توفیق را نیز برای چندمین بار نصیب شهرستان «انار» کرده که میزبان شهدای گمنام دوران دفاع مقدس باشد.

وی افزود: شهرستان «انار» قبلا افتخار میربانی از چهار شهید گمنام  را داشته است که پیکر مطهر این سه شهید بزرگوار نیز در این ایام معنوی، در دانشگاه آزاد اسلامی شهر «انار» و شهر «گلشن» تشیع و تدفین خواهند شد.

امام جمعه «انار» گفت: مراسم استقبال از شهدا در شهر «انار» روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه از ورودی شهر به سمت امامزاده محمدصالح (ع) برگزار و در همین مکان مراسم وداع با شهدا همراه با نماز مغرب و عشاء انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پیکر‌های مطهر ۲ شهید والامقام بعد از مراسم وداع در امامزاده محمدصالح (ع) به سمت شهرهای «لطف آباد» و «امین شهر» جهت انجام برنامه‌های پیش بینی شده انتقال داده می‌شوند.

حجت‌الاسلام منتظری تصریح کرد: صبح روز سه شنبه اول اسفندماه پیکر مطهر شهدا به سمت دانشگاه آزاد اسلامی «انار» تشیع خواهند شد و سپس پیکر مطهر یک شهید که مربوط به عملیات «والفجر 1» است و 18 سال نیز سن دارد در این دانشگاه خاکسپاری می‌شود.

وی افزود: پیکر مطهر ۲ شهید دیگر که مربوط به عملیات «خیبر» و تک دشمن هستند و به ترتیب 24 و 18 سال سن دارند جهت تشیع و تدفین به سمت شهر «گلشن» حرکت داده می‌شوند.

امام جمعه «انار» اظهار داشت: شهدای گمنام در واقع ذخیره‌های خداوند متعال برای این کشور محسوب می‌شوند و این بزرگواران با حضورشان روحیه معنویت، ایثار و شهادت را در مردم تقویت می‌کنند.

وی ادامه داد: برای نسل‌های جدید، مهم است که بدانند جوانان برای حفظ این نظام و انقلاب چه رشادت‌ها و فداکارهایی کردند و از جان و هستی خود برای امنیت و آسایش ما گذشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها