وداع مردم همدان با شهید «عبدالرضا حیدری»

امروز و در جریان برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی، مردم شهیدپرور همدان با پیکر مطهر شهید «عبدالرضا حیدری» وداع کردند.
کد خبر: ۲۷۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ - 19February 2018

وداع مردم دارالمومنین با شهید «عبدالرضا حیدری»به گزارش دفاع پرس از همدان، همزمان با برگزاری یادواره 327 شهید گرانقدر فرماندهی انتظامی استان، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید سرافراز «عبدالرضا حیدری» امروز در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

حضور جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب در کنار خانواده معزز شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان و مردم شهیدپرور همدان از نکات قابل توجه در این یادواره به شمار می‌رفت.

سخنرانی توسط سردار «بخشعلی کامرانی‌صالح» فرمانده انتظامی استان همدان، مدیحه‌سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) در وصف حضرت فاطمه زهرا (س) و شهدای والامقام و پخش نماهنگ‌هایی با موضوع ایام فاطمیه، نیروی انتظامی و شهید «عبدالرضا حیدری» از جمله برنامه‌های اجرایی در این مراسم معنوی بود.

«عبدالرضا حیدری» از شهدای نیروی انتظامی استان همدان (ژاندارمری سابق) بود که پس از 29 سال توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در منطقه «زبیدات» کشور عراق شناسایی شد.

خاطرنشان می‌شود، به دلیل سکونت خانواده این شهید گران‌قدر در «اسلامشهر» تهران، پیکر مطهر شهید حیدری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) بر روی دستان مردم این خطه تشییع و در گلزار شهدای «اسلامشهر» به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار