سردار معصوم بیگی خبر داد؛

اعزام 400 نیروی پلیس به محل سانحه سقوط هواپیما در جنوب سمیرم

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اعزام نیروهای امدادی و 400 نیروی پلیس به منطقه جنوب شهرستان سمیرم برای پیدا کردن هواپیمای مسافربری «تهران - یاسوج» و اعمال محدودیت‌های انتظامی در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ - 19February 2018

حضور 400 نیروی پلیس برای تسریع عملیات امداد و نجات / محدودیت تردد در محورهای فرعی و اصلی منتهی به منطقه جنوبی سمیرمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،‌ سردار «مهدی معصوم بیگی» فرمانده انتظامی استان اصفهان از ادامه فعالیت قرارگاه خدمات «انتظامی - امدادی» پلیس اصفهان برای پیدا کردن هواپیمای مسافربری خبر داد و اظهار داشت: از صبح امروز نیروهای امدادی و 400 نیروی پلیس در منطقه جنوبی شهرستان «سمیرم» عملیات جست و جو را آغاز کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به اینکه پلیس راه تمامی محورهای اصلی و فرعی منتهی به این منطقه را تحت کنترل قرار داده، افزود: محور «سی سخت - بیده» مسدود است و به گونه‌ای برنامه ریزی شده که تردد برای کلیه خودروهای امدادی و خدماتی تسهیل شود و کلیه محدودیت‌ها تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین پلیس آگاهی تیم‌های «دی وی آی» تشخیص هویت را برای شناسایی جان باختگان به شهرستان سمیرم اعزام کرده است.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: تعدادی بالگرد و 8 پهپاد مجهز به دوربین‌های تصویر برداری از صبح امروز عملیات جست و جو را آغاز کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان ضمن ابراز امیدواری برای شناسایی مکان دقیق سقوط هواپیما و با اشاره به کاهش مه و بهبود شرایط جوی از کلیه شهروندان خواست با نیروهای انتظامی و امدادی همکاری داشته باشند و ازتجمع و حضور بی‌مورد در منطقه خودداری کنند تا روند جست و جو با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها