رهبر حزب‌الله عراق:

پیروی از امام خامنه‌ای لبیک گفتن به امام حسین (ع) است

رهبر حزب‌الله عراق گفت: شعار همه ما در ایران، لبنان، بحرین، نیجریه، یمن، کشمیر و عراق یکی است و پیروی ما از امام خامنه‌ای به معنای لبیک گفتن به امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۲۸۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ - 21February 2018

شعار لبیک یا خامنه ای، لبیک یا حسین (ع) استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «هاشم‌الحیدری» رهبر حزب‌الله عراق در یادواره شهدای مهرآباد نکا و بزرگداشت شهدای مدافع حرم این شهرستان که با محوریت شهیدان «عبدالرحیم فیروزآبادی» و «حسین مشتاقی» در مسجد سعادت منطقه مهرآباد برگزار شد، به نقش ولایت فقیه در بین مسلمانان اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون در عراق، افغانستان، بحرین، یمن و نیجریه عاشق رهبر هستند که مقام معظم رهبری است و  ایشان میلیون‌ها یار دارند.

وی گفت: شعار همه ما در ایران، لبنان، بحرین، نیجریه، یمن، کشمیر و عراق یکی است و پیروی ما از امام خامنه‌ای به معنای لبیک گفتن به امام حسین (ع) است.

هاشم‌الحیدری عنوان کرد: در زمان قبل و گذشته، حتی یک فریاد و لبیک یا حسین نگفتند؛ اما در زمان ما به امام خامنه‌ای، حسین زمان ما، همه جبهه مقاومت، لبیک گفتند.

وی افزود: همه زنان مقاومت و مردان مقاومت به فریاد ایشان لبیک گفتند؛ اگر در زمان قدیم یزید بود و اکنون آل‌یهود و رژیم صهیونیستی است برای ما فرقی ندارد ما در این زمان همه مردان و زنان مقاومت گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستیم و به ایشان لبیک می‌گوییم.

رهبر حزب‌الله عراق گفت: روزی امام حسین (ع) تنها ماندند و همه یاران‌شان شهید شدند، حبیب، قاسم، حضرت ابوالفضل و همه یارانش شهید شدند و امام حسین «هل من ناصر ینصرنی» را فریاد زد و کسی جواب نداد و کسی نبود؛ آنجا فقط حضرت زینب (س) و فرزندان بودند.

وی در پایان زمان حال را بهترین زمان دانست و با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن افزود: ما دارای قدرت اسلام و امام هستیم و باید بدانیم اسلام از کجا به کجا رسیده و قدردان این بزرگی و عظمت برای تمام جهان اسلام با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها