فضائل اخلاقی شهید مدافع حرم «مهدی عسگری» به روایت همسر

همسر شهید عسگری گفت: «سخت‌کوشی» از نکات بارز اخلاقی همسر شهیدم بود. ایشان در سپاه بسیار پرتلاش بود. سرباز‌های شهید مهدی عسگری بسیار از تلاش و کوشش و مهربانی وی تعریف می‌کنند.
کد خبر: ۲۸۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰ - 27March 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «درس اخلاق» بیان گوشه‌ای از خصلت‌های خوب شهدای مدافع حرم است که در هفتمین روز بهار سال 97 خصلت «سخت کوشی» شهید مدافع حرم «مهدی عسگری» را به روایت همسرش «الهام مولایی» بیان خواهیم کرد.

ویژه هفتمین روز عید////«سخت‌کوشی» شهید مدافع حرم «مهدی عسگری» به روایت همسر

الهام مولایی همسر شهید مدافع حرم گفت: «سخت کوشی» از نکات بارز اخلاقی همسر شهیدم بود. ایشان در سپاه بسیار پرتلاش بود. سرباز‌های شهید مهدی عسگری بسیار از تلاش و کوشش و مهربانی وی تعریف می‌کنند. حتی سرباز‌هایی بودند که توسط آقای مهدی نمازخوان شدند. ایشان کار‌های بسیار برای افراد تحت امر خود انجام می‌داد و حتی با نیرو‌های پایین دست خود صبحانه نیز می‌خورد. همیشه به همسرم افتخار می‌کنم، چون مردانگی داشت. بیشتر زندگی شهید وقف کار بود و دائم در حال پیاده‌روی و ورزش بود و همواره می‌گفت: «این بدن را برای جایی بهتر باید خرج کنم و در راه حضرت زینب (س) و اهل بیت (ع) هزینه شود.

بنا بر این گزارش، شهید «مهدی عسگری» از شهدای مدافع حرم استان البرز متولد مرداد سال ۱۳۵۸ از روستای آوج شهرستان بوئین زهرا است که در راه دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) در دومین اعزام خود در ماه رمضان سال ۹۵ در شمال استان حلب روستای معراته به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها