سردار قنبری خبر داد؛

کشف 1115 کیلوگرم انواع موادمخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تُن و 115 کیلوگرم انواع موادمخدر و توقيف 2 دستگاه خودرو در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ - 24February 2018

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و 115 کیلوگرم انواع موادمخدر در جنوب شرق کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ از قصد قاچاقچيان برای انتقال مقادير قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی به استان‌های همجوار مطلع شدند.

وی افزود: پس از هفته‌ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، بامداد امروز (5 اسفندماه) 2 دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند در محورهای فرعی زاهدان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان‌های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شده و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و 3 سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

سردار قنبری با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان یک تُن و 115 کیلو موادمخدر شامل 331 کیلو مرفین، 100 کیلو هروئین، 43 کیلو کراک، 6 کیلو شیشه، 229 کیلو حشیش و 406 کیلو گرم تریاک به همراه 2 قبضه اسلحه کلاش و مهمات مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار