سردار عبداللهی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ششمین آیین اهدای جایزه شهید «رهنمون» برگزار می‌شود

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه گفت: ششمین آیین اهدای جایزه ملی شهید دکتر رهنمون با تجلیل از ۲۴ خانواده شهید در تاریخ دهم اسفند با سخنرانی سرلشکر صفوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ - 25February 2018
ششمین آیین اهدای جایزه شهید «رهنمون» برگزار می‌شودسردار احمد عبداللهی معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره آیین اعطای جایزه ملی شهید دکتر رهنمون اظهار داشت: امسال ششمین آیین ملی اعطای جایزه شهید دکتر رهنمون دهم اسفند در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با سخنرانی سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا برگزار می‌شود.

وی افزود: در این آیین از خانواده‌های شش پزشک شهید، شش پرستار، بهیار و امدادگر شهید، هفت فرمانده بهداری شهید و پنج دانشجو رشته‌های مختلف پزشکی که در دفاع مقدس یا در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند، تجلیل به عمل می‌آید.

عبداللهی اضافه کرد: از فرهیختگان، پیشکسوتان و وارستگان جامعه پزشکی نیز همچون سال‌های قبل تجلیل می‌کنیم که امسال پیش‌بینی شده از دکتر شیبانی وزیر اسبق بهداشت و نماینده مجلس شورای اسلامی قدردانی به عمل آید.

وی ادامه داد: نهم اسفند نیز هشتمین کنگره علمی طب رزم در بیمارستان صحرایی علی بن ابی‌ طالب (ع) آبادان به همت قطب تروما دانشگاه بقیه الله (عج)، جامعه جراحان و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار خواهد شد و طی آن بحث‌های علمی و به روز برای درمان مجروحین نیز پیش‌بینی شده که در این رابطه حتی یک کارگاه آموزشی کوچک نیز خواهیم داشت که با عنوان میزگرد امداد و انتقال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها