فرمانده انتظامی استان مرکزی:

نقشه‌های دشمنان با تبعیت از ولایت فقیه خنثی می‌شود

سردار «کیومرث عزیزی» گفت: باید همواره با تبعیت از ولایت فقیه و هوشیاری و بصیرت کافی حرکت و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
کد خبر: ۲۸۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ - 25February 2018

نقشه های دشمنان با تبعیت از ولایت فقیه خنثی می شودبه گزارش دفاع پرس از اراک، سردار «کیومرث عزیزی» فرمانده انتظامی استان مرکزی در مراسم گرامی‌داشت شهادت سه تن از شهدای نیروی انتظامی در حوادث اخیر خیابان پاسداران تهران که در مسجد جامع «خمین» برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری چنین مراسم‌هایی سبب تقویت روحیه جهادی و انقلابی در نیروهای امنیتی می‌شود تا با انگیزه بیشتر در مسیر حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارند.

وی افزود: همچنین برگزاری این مراسم‌ها بیان‌گر بصیرت و هوشیاری مردمی است که قدر شهادت، ایثار و از خودگذشتگی‌ها را می‌دانند و میان بسیجیان واقعی و فتنه‌گران تفاوت قائل می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: پیش‌قدم بودن مردم برای برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدا از اهمیت بالایی برخوردار بوده و قدرشناسی آن‌ها را نشان می‌دهد که قدردان زحمات و مجاهدت‌های نیروهای امنیتی و انتظامی مقتدر در راه حفظ نظام اسلامی هستند.

سردار عزیزی با اشاره به حادثه تلخ اغتشاش برخی دراویش در تهران گفت: در این حادثه تلخ، تعدادی از نیروهای خدوم انتظامی در اوج اقتدار و در راه حفاظت از نظام اسلامی به شهادت رسیدند و تأمل و خویشتن‌‌داری آن‌ها در مقاومت، بیان‌گر اهمیت حفظ امنیت از نگاه آن‌ها بود.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با فتنه‌ها بسیاری روبه‌رو می‌شود و به فرموده ایشان  «خرمشهرها پیش رو داریم» که در این مسیر باید همواره با تبعیت از ولایت فقیه و هوشیاری و بصیرت کافی حرکت، و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: نکته مهمی که وجود دارد این است که آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی همواره مخالف خط استعماری غرب است و دشمنی میان استکبار و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استمرار داشته و ادامه می‌یابد تا زمانی که عدالت در جهان عالم‌گیر شود، بنابراین جمهوری اسلامی باید به عنوان یک الگوی حکومتی در سراسر جهان معرفی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار