مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

لزوم استفاده از ظرفیت آستان قدس رضوی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

«حسام‌­الدین گلیانی» با اشاره به ظرفیت بالای زائرانی که در ایام نوروز برای زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد سفر می­‌کنند، گفت: انجام فعالیت‌های تأثیرگذار در حوزه ایثار و شهادت باید در دستور کار آستان قدس رضوی قرار بگیرد.
کد خبر: ۲۸۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ - 26February 2018

لزوم استفاده از ظرفیت آستان قدس رضوی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، نهمین جلسه کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی صبح امروز (دوشنبه) با حضور اعضاء این کمیته و به ریاست «یوسف امینی» معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و رئیس کمیته فرهنگی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این نشست، «حسام‌­الدین گلیانی» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در سخنانی، به ظرفیت بالای زائرانی که در ایام نوروز برای زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد سفر می­‌کنند اشاره کرد و خواستار انجام فعالیت‌های تأثیرگذار در حوزه ایثار و شهادت با استفاده از توانمندی آستان قدس رضوی در این ایام شد.

همچنین در ادامه «یوسف امینی» در خصوص اهمیت فعالیت­‌های صورت گرفته توسط کمیته فرهنگی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، اظهار داشت: هر چند همه دستگاه‌ها در حوزه ایثار و شهادت کم و بیش فعالیت‌هایی را انجام داده­‌اند، اما این کمیته توانسته است تا ساختار بین بخشی را در حوزه ایثار و شهادت در بین دستگاه‌های اجرایی ایجاد کند.

وی افزود: هدف از تشکیل این کمیته، ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه­‌های اجرایی است تا در سایه این انسجام، با قوت و قدرت مضاعف فعالیت­‌های چشمگیری در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس صورت بگیرد.

در پایان این جلسه، اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را در ارائه هر چه بهتر مفاهیم دفاع مقدس به زائران حضرت رضا (ع) بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها