ادای احترام میهمانان خارجی به مقام شهید «ابوالفضل پیرزاده» در اردبیل

میهمانانی از کشورهای همسایه با حضور در مزار روحانی پاسدار شهید «ابوالفضل پیرزاده» در اردبیل به مقام شامخ این شهید ترور ادای احترام کردند.
کد خبر: ۲۸۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ - 28February 2018

ادای احترام میهمانان خارجی به مقام شهید«ابوالفضل پیرزاده»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، صبح امروز میهمانان خارجی از کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه با حضور در گلزار شهدای ججین اردبیل و مزار روحانی پاسدار شهید «ابوالفضل پیرزاده» با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام این شهید ترور ادای احترام کردند.

این میهمانان که برای دیدار با آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و بررسی وضعیت مسلمانان منطقه و راه‌های مقابله با خشونت، ترور و افراطی‌گری به استان اردبیل سفر کرده بودند، از شهدای اردبیل به عنوان قهرمانان واقعی و نام آور ایران در یاد کردند.

در این مراسم «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان خلاصه‌ای از زندگینامه شخصی و مبارزاتی شهید پیرزاده، شهدای ترور در ایران را سندهای ماندگاری برای قربانی تروریسم بودن ملت ایران عنوان کرد و گفت: تروریسم، خشونت و افراطی‌گری همواره توسط مردم و دولت ایران اسلامی محکوم بوده است.

شهید ابوالفضل پیرزاده از فعالان انقلابی و مسئول عقیدتی سیاسی سپاه اردبیل بود که در تاریخ هفتم آذرماه سال 60 در اردبیل با 13 گلوله توسط منافقین به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار