مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان خبر داد؛

لزوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی حوزه دفاع مقدس در دانشگاه گلستان

«مسعود جمشیدی» گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، آمادگی انجام برنامه‌های مشترک فرهنگی، آموزشی و ادبی با دانشگاه گلستان را دارد.
کد خبر: ۲۸۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ - 28February 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، «همایون جمشیدیان» مدیر کتابخانه دانشگاه جامع گلستان با سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در محل این اداره‌کل دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: دانشگاه‌ها، رسالت بزرگی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و دانشجویان دارند و انتظارات زیادی هم از مجموعه دانشگاه در این راستا وجود دارد.

وی به بیان انتظارات خود از دانشگاه گلستان پرداخت و افزود: کتاب‌هایی که با محتوای دفاع مقدس در کتابخانه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان موجود است، از هر عنوان 2 نسخه جهت تجهیز کتابخانه این دانشگاه آماده و ارسال خواهد شد.

دیدار مدیر کتابخانه دانشگاه جامع گلستان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

وی خواستار پیگیری ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در این دانشگاه شد و افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، آمادگی انجام برنامه‌های مشترک فرهنگی، آموزشی و ادبی با دانشگاه گلستان را دارد و در راستای ارائه 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس، می‌توانیم از اساتید همان واحد دانشگاهی، پس از طی دوره و تأیید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کنیم و بنیاد آمادگی برگزاری کارگاه آموزشی دفاع مقدس برای کارکنان آن واحد دانشگاهی را دارد.

در ادامه، مدیر کتابخانه دانشگاه جامع گلستان ضمن تقدیر و تشکر از سرهنگ جمشیدی به خاطر توجه به دانشگا‌ه‌ها اظهار داشت: ان‌شاء‌الله این جلسه شروع خوبی برای انجام برنامه‌های فرهنگی و پژوهشی بین دانشگاه و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشد و ما نیز جهت امضا تفاهم نامه مشترک، پیگیر برگزاری جلسه‌ای با ریاست دانشگاه و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خواهیم بود.

دیدار مدیر کتابخانه دانشگاه جامع گلستان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار