در دیدار ولایتی با وزیر اوقاف سوریه مطرح شد؛

ولایتی: پیروزی نهایی در سوریه نزدیک است/ عبدالستار: مقاومت قهرمانانه اسلامی همچنان ادامه دارد

مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی و وزیر اوقاف سوریه ظهر امروز (چهارشنبه 9 اسفند ماه) دیدار و در مورد مسائل منطقه گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۲۸۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ - 28February 2018

ولایتی: پیروزی نهایی سوریه بر مهاجمان خارجی نزدیک است/ عبدالستار: مناسبات بین ایران و سوریه مستحکم‌تر می‌شودبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با «محمد عبدالستار» وزیر اوقاف سوریه، اظهار داشت: رابطه ما با سوریه برادرانه و مثال زدنی است و ان شاء الله که این روابط هر روز مستحکم‌تر شود.

وی گفت: امیدواریم سوریه بتواند بر دشمنان و مهاجمان خارجی که از خارج وارد خاک این کشور شده‌اند و به ملت و دولت سوریه ضربه می‌زنند پیروز شوند و ان شاء الله پیروزی نهایی نزدیک است.

ولایتی افزود: این یک جنگ بین‌المللی است که حدود 80 کشور در آن مشارکت داشتند و این یک آزمایش برای دولت و ملت سوریه است که در مقابل یک جنگ جهانی علیه خودشان بایستند.

در ادامه این دیدار «محمد عبدالستار» وزیر اوقاف سوریه نیز بیان داشت: پیام این هیأت و علمای بلاد شام این است که نهایت احترام را برای جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان آن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی قائل است.

وزیر اوقاف سوریه تصریح کرد: ما در شرایط حساس کنونی خواستیم این پیام را برسانیم که مقاومت قهرمانانه اسلامی همچنان ادامه دارد و سوریه در کنار شما است و گام‌های مهمی را در جهت تحکیم مناسبات و پایداری مقاومت اسلامی اعمال می‌کند.

عبدالستار در پایان گفت: مناسبات بین ایران و سوریه در عرصه‌های مختلف نظامی، اجتماعی و اقتصادی مستحکم است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار