مسئول امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در یاسوج برگزار می‌شود

«بنت‌الهدی احمدی» از برگزاری پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» استان کهگیلویه و بویراحمد، در ۲۱ اسفندماه در «یاسوج» خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ - 28February 2018

پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در یاسوج برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست هماهنگی برگزاری پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» استان کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز (چهارشنبه) در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

«بنت‌الهدی احمدی» مسئول امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» با هدف تجلیل از مقام شامخ و ارزشمند زنان حماسه‌آفرین استان با محوریت «همسران رزمندگان، شهدا و جانبازان» در یاسوج برگزار می‌شود.

وی افزود: جریان‌سازی فرهنگی به‌منظور پرورش روحیه ایثارگری در جامعه و الگوگیری از رفتار، اخلاق و حماسه حضرت فاطمه (س) در خدمت به ولایت از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

مسئول امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد زمان برگزاری پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» استان را ۲۱ اسفندماه عنوان کرد و گفت: از واحدهای امور بانوان ادارات مختلف می‌خواهیم که واحد مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان را در برگزاری این جشنواره یاری دهند.

به گزارش دفاع پرس، در ادامه این نشست هر کدام از دستگاه‌ها همکاری و برنامه‌های خود را برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار