فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

زلزله کرمانشاه ضرورت بهینه‌سازی رفتار‌ها در حوزه ساخت و ساز‌ را مضاعف کرد

سردار «حسن شاهوار‌پور» گفت: زلزله منطقه کرمانشاه ضرورت بهینه‌سازی رفتار‌ها در حوزه ساخت و ساز‌ها را مضاعف کرد؛ البته در دیگر مناطق کشور هر از چند گاهی شاهد زلزله‌های سنگین هستیم که در همین راستا یکی از آسیب‌های جدی به منابع ساخت و ساز وارد می‌شود؛ این بخش نیز باید آسیب شناسی جدی شود.
کد خبر: ۲۸۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ - 01March 2018

بهینه سازی رفتارها در زمینه شهرسازی یکی از نیازهای اساسی امروز و آینده کشور محسوب می شود

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار «حسن شاهوار‌پور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان، امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه مجمع بسیج مهندسین کشور که در تالار «فجر» اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج در حوزه تخصصی، رده‌های اقشاری دارد که یکی از آن‌ها بسیج مهندسین ساختمان است؛ اعضای بسیج مهندسین فرهیختگان حوزه ساخت و ساز و دارای تخصص‌های ساعی در مجموعه‌های ساختمان هستند. بهینه‌سازی رفتار‌ها در حوزه ساخت و ساز خصوصاً در زمینه شهرسازی، یکی از نیاز‌های اساسی امروز و آینده کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: زلزله منطقه کرمانشاه ضرورت بهینه‌سازی رفتار‌ها در حوزه ساخت و ساز‌ها را مضاعف کرد؛ البته در دیگر مناطق کشور هر از چند گاهی شاهد زلزله‌های سنگین هستیم که در همین راستا یکی از آسیب‌های جدی به منابع ساخت و ساز وارد می‌شود؛ این بخش نیز باید آسیب شناسی جدی شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) تصریح کرد: بسیج مهندسین ساختمان خوزستان، امروز میزبان سایر استان‌های کشور است که مباحث مختلفی از جمله کیفیت ساخت و ساز‌ها و همچنین آسیب‌های این حوزه اعم از مدیریت، نظارت و اقداماتی که تا پایان کار باید در بحث ساخت و ساز صورت بگیرد، توسط کارشناسان و خبرگان دارای تخصص در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج مهندسی ساختمان یک مجموعه پویا است، گفت: نظام مهندسی یک ظرفیت بسیار مهم در حوزه برنامه‌ریزی و نظارت در بخش ساخت و ساز است که می‌تواند اقدامات بسیار مؤثری در این زمینه انجام دهد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) عنوان کرد: یکی دیگر از مسائل که در این مجمع مطرح شد، معماری شهرسازی است که باید متناسب با فرهنگ ایرانی ـ اسلامی باشد؛ این موضوع یکی از مطالبات جدی است و متخصصان بسیجی حوزه ساخت و ساز به این بحث ورود پیدا کرده و پیشنهاداتی ارائه می‌دهند.

سردار شاهوارپور یادآور شد: مبلمان شهری یکی از مباحث بسیار مهمی است که در این راستا نیز باید پیشنهادات خوبی از سوی بسیج مهندسی برای شهرداران در حوزه شهرسازی ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار