سردار شیخی در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت:

امنیت کشور مرهون ازخودگذشتگی بانوان است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: امنیت کشور را مرهون صبر و مقاومت بانوانی هستیم که با پشتیبانی از رزمندگان، باعث پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس شدند.
کد خبر: ۲۸۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ - 04March 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار محسن شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران در مراسم پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت: وظیفه ما ارج نهادن به نعمت‌های الهی است. خداوند نعمت‌های بی‌شماری را به ما ارزانی داشته است. به دلیل اینکه ما همیشه مصرف کننده هستیم، شاید قدر نمی‌دانیم، یا حتی توان برشماری نعمت‌ها را نداشته باشیم. یکی از این نعمت‌ها، نعمت امنیت است.

وی افزود: اگر با تمام آشفتگی‌های اطراف کشور، شاهد امنیت هستیم، به واسطه ایثار و فداکاری کسانی است که جانشان را نثار کردند. باید قدردان این نعمت باشیم.

سردار شیخی خاطرنشان کرد: موظف هستیم کسانی را که نعمت امنیت را مدیونشان هستیم،‌بشناسیم و قدردان آنها باشیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران عنوان کرد: امنیت ملی کشور را مرهون صبر و مقاومت بانوانی هستیم که با پشتیبانی پشت جبهه و حمایت معنوی از رزمندگان، باعث پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس شدند.

وی ادامه داد: اگر حمایت و پشتیبانی بانوان نبود، رزمنده با خیال راحت نمی‌توانست بجنگد.

سردار شیخی اذعان کرد: طبق روال سال‌های گذشته سالروز ولادت حضرت زهرا (س) بهانه ای شد، تا ما از همسران و مادران شهدا قدردانی کنیم.

وی در پایان گفت: ۶۵۰ اثر به جشنواره اسوه صبر و مقاومت ارسال شد که در هر بخش برگزیدگان انتخاب می‌شوند و از آن‌ها قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار