مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل تأکید کرد؛

لزوم استخراج آمار جامع شهدا و رزمندگان اردبیلی به تفکیک یگان و عملیات

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: جهت بهره‌مندی کامل از ظرفیت جامعه ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس اردبیل لازم است آمار جامع رزمندگان این استان به تفکیک یگان‌ها و عملیات‌ها استخراج شود.
کد خبر: ۲۸۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ - 04March 2018

لزوم استخراج آمار جامع شهدا و رزمندگان استان اردبیل به تفکیک یگان و عملیاتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، جلسه ساماندهی آمار و اطلاعات شهدا و رزمندگان استان اردبیل امروز با حضور نمایندگان سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، مرزبانی، ارتش، بنیاد شهید و جهاد کشاورزی استان در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در این جلسه با بیان اینکه برای بهره‌مندی از ظرفیت بالای فرهنگی و عقیدتی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس استان باید آمارهای دقیق از موارد مذکور در دست باشد، بر لزوم استخراج آمار جامع شهدا و رزمندگان استان به تفکیک یگان‌ها و عملیات‌ها تأکید کرد.

واحد عنوان کرد: آمار مربوط به شهدا و رزمندگان هر یگان و نیرو بایستی توسط همان یگان مربوطه و به صورت مستند و دقیق استخراج شود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل هدف از این اقدام را دسترسی آسان و مطمئن به آمار کلی شهدا و رزمندگان استان به تفکیک یگان‌ها و عملیات‌ها و استفاده از این بانک جامع آماری در مراسمات، یادواره‌ها، تجلیل‌ها، بازخوانی عملیات‌ها و شناسایی رزمندگان گمنام و استفاده از خاطرات و اطلاعات نگفته آنان دانست.

در ادامه، اعضای حاضر در جلسه در خصوص نحوه جمع‌آوری آمار و اطلاعت مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر ادامه برگزاری جلسات برای دستیابی به روش واحد تحقیق و دستیابی به نتیجه مورد نظر تأکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار