مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در کرمانشاه

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان كرمانشاه گفت: پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفندماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ - 04March 2018

برگزاري پنجمين جشنواره اسوه‌هاي صبر و مقاومتبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مرادعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفندماه در این استان خبر داد و اظهار داشت: این همایش همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر که مقارن است با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و تولد فرزند برومندش حضرت امام خمینی (ره)، در سالن «شهدا» اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» را جریان‌سازی فرهنگی ـ اجتماعی و ترویج ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برشمرد و افزود: تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در حوزه بانوان، از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

محمدی در پایان ضمن تشکر از همکاری ادارات و نهاد‌های دولتی و خصوصی برای برگزاری این جشنواره گفت: ان‌شاء‌الله در پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» از ۱۰۰ نفر از مادران، همسران، خواهران و دختران شهدای گران‌قدر استان کرمانشاه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار