فرمانده انتظامی استان زنجان:

شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند

«علی آزادی» گفت: شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند و جوانان با الگوگیری از شهدا می‌توانند به نقش‌آفرینی در اعتلای ایران اسلامی بپردازند.
کد خبر: ۲۸۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ - 04March 2018

شهدا بهترین الگو برای جوانان هستندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی استان زنجان در مراسم یادواره چهار شهید خیابان پاسداران تهران و ۱۲۰ شهید نیروی انتظامی استان زنجان، اظهار داشت: باید جان‌فشانی‌های این شهیدان که در راستای تأمین امنیت جامعه به شهادت رسیده اند، همیشه گرامی داشته شود.

وی افزود: تمام شهیدان در پیروزی انقلاب اسلامی و تنومند شدن درخت انقلاب نقش اساسی داشتند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند و جوانان با الگوگیری از شهدا می‌توانند به نقش‌آفرینی در اعتلای ایران اسلامی بپردازند.

سردار آزادی تأکید کرد: شهدا با نثار خون خود، امنیت امروز را به ملت ایران اسلامی هدیه کردند و امروز ما باید این امنیت را تقویت کنیم و بر همگان وظیفه است تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌دارند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه شهادت ریشه در باور‌های دینی و فرهنگ اصیل اسلام دارد، گفت: شهدا سرمایه‌های همیشه جاویدان انقلاب اسلامی هستند و باید انقلاب که درخت تنومندی شده تقویت شود.

وی بر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و افزود: شهدا پایه‌گذار امنیت جامعه ما بوده‌اند و وظیفه همه ما و مردم این است از این امنیت ایجاد شده پاسداری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار