سردار شهید «علیرضا عاصمی» در کسوت روحانیت + تصاویر

«مرضیه نبی‌للهی نجف‌آبادی» همسر سردار بسیجی شهید «علیرضا عاصمی» فرمانده تخریب قرارگاه خاتم­ الانبیاء (ص)، در خاطرات خود به ماجرای پوشیدن لباس روحانیت توسط این شهید والامقام اشاره می‌کند.
کد خبر: ۲۸۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ - 01April 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، سردار شهید «علیرضا عاصمی» از فرماندهان دلاور تخریب بود که عضویت در شورای فرماندهی و فرمانده تخریب تیپ ویژه پاسداران، فرماندهی تخریب لشکر ۴۳ امیرالمومنین (ع)، فرمانده تخریب قرارگا‌های کربلا، قرارگاه نجف و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) را در کارنامه خود دارد.

«مرضیه نبی‌اللهی نجف‌آبادی» همسر سردار بسیجی شهید «علیرضا عاصمی» در کتاب «خلاصه خوبی‌ها» در خصوص ۲ تصویر متفاوت از این شهید والامقام در لباس روحانیت، خاطره‌ای را بیان می­ کند که در ادامه می‌خوانید.

فروردین سال ۱۳۶۴ بود که «علیرضا» آمد تهران. همان روز‌ها بود که بحث بر سر جریان دوست داشتن پدرم بالا گرفت. علی با خنده گفت: «اگر همه روحانیون این قدر با صفا و با اخلاص بودند، مملکت چه می­ شد! من که نگاهم نسبت به روحانیت خوب بود، اما با دیدن حاج آقا شیفته روحانیت شدم. کاش می­‌توانستم درس طلبگی بخوانم و روحانی شوم!»

سردار شهید «علیرضا عاصمی» در کسوت روحانیت + تصاویر

ما هم سر به سرش می‌گذاشتیم و می­‌خندیدیم که «اتفاقاً کار خوبی است، خیلی هم به تو می‌آید!»

آن قدر این حرف را زدیم که شوخی شوخی بلند شد یکی از لباس‌­های پدرم را پوشید. واقعاً برازنده‌اش بود. همه می‌گفتند: «حالا به شما ثابت شد که این لباس بهتان می‌آید؟»

بعد هم برای اثبات و سندیت حرف­‌مان، یک عکس از او گرفتیم که هنوز توی آلبوم عکس­‌های­مان با بقیه عکس­‌هایش تفاوت خاصی دارد.

سردار شهید «علیرضا عاصمی» در کسوت روحانیت + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار