با حضور سردار کارگر و رئیس رسانه ملی؛

همایش «حس پروانگی» برگزار می‌شود

همایش سراسری حس پروانگی صبح فردا با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس رسانه ملی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ - 05March 2018

تجلیل از بانوان تحویل یافته راهیان نور در همایش «حس پروانگی»به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین همایش سراسری ره‌یافتگان نور با عنوان «حس پروانگی» با هدف معرفی و شناساندن زنان و دختران تحول یافته در اردو‌های راهیان نور و متاثر از زندگی شهدای دوران هشت سال دفاع‌مقدس با حضور و سخنرانی سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این همایش به همت معاونت فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت گروه خانواده شبکه ۲ سیما فردا (۱۵ اسفندماه) ساعت ۹ در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

با توجه به حضور این زنان و دختران تحول یافته و حدود ۶۰۰ نفر از دختران از دو کتاب «حس پروانگی» و «سرباز کوچک امام» که به تازگی رهبری تقریظ فرموده‌اند در حاشیه این همایش رونمایی خواهد شد.

همچنین در پایان مراسم از تهیه کننده برنامه «از لاک جیغ تا خدا» تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار