ما توانستیم 33/

آماده میزبانی از زائران راهیان نور هستیم

سردار معین‌پور گفت: همه ساله همزمان با اوج بازدیدها از مناطق عملیاتی جنوب کشور، اقشار مختلف مردم در کنار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به پاس قدردانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در یادمان‌های شهدا حضور می‌یابند.
کد خبر: ۲۸۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ - 05March 2018

آماده میزبانی از زائران راهیان هستیمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار محمود معین پور جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن بازدید از یادمان فتح المبین با بیان اینکه آماده میزبانی از زائران راهیان نور هستیم، اظهار داشت: قبل از شروع راهیان نور جنوب کشور نشستی با حضور قرارگاه‌های راهیان نور شهید اسکندری و قرارگاه سپاه و بسیج برگزار شد، که در این نشست برنامه‌های لازم تدوین و کمیته‌های؛ ایمنی، حفاظت، بهداشت، کمیته اسکان زائرین، فاوا و مهندسی حضور داشتند.

وی افزود: علاوه براین اقدام که از ۶ ماه قبل صورت گرفت، در طول سال راهیان نور را رصد می‌کنیم.

معین پور یادآور شد: در میزبانی از کاروان‌های راهیان نور جلسات متعددی با نهاد‌های مرتبط با این حوزه صورت گرفته و اقدماتی موثری در این راستا انجام شده است.

جانشین سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان با بیان اینکه کسی که به این مناطق می‌آید همیشه با دست پر برمی‌گردد، گفت: خاک اینجا مطهر به خون شهیدان است و بیش از ۷۵ درصد از شهدای دوران دفاع مقدس در استان خوزستان به شهادت رسیده اند، همه ساله همزمان با اوج بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، اقشار مختلف مردم در کنار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به پاس قدردانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در یادمان‌های شهدا حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: در جنگ‌های  ۴۰۰ سال گذشته بخش‌هایی از خاک کشورمان جدا شد، اما در جنگ تحمیلی که بسیاری از کشور‌های دنیا از رژیم بعث حمایت می‌کردند، دشمن تا دندان مسلح، نتوانست حتی یک وجب از این خاک مقدس را تصاحب کند.

وی با توجه به شعار سال راهیان نور «ما توانستیم»، اظهار داشت: شعار‌های مختلف نظام در مقاطع مختلف عملیاتی شده، یکی از آن‌ها بسته شدن پرونده داعش در کشور سوریه بود که از سوی فرمانده سپاه قدس سرلشکر حاج قاسم سلیمانی عنوان شد که پرونده داعش را خواهیم بست، این مهم با حضور جوانان مدافع حرم به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی عملیاتی شد.

سردار معین‌فر در پایان با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم و هر چه داریم از شهدا داریم اظهار داشت: دشمن بعثی با حمایت و پشتیبانی نظام سلطه قصد داشت، انقلاب نوپای جمهوری اسلامی را ساقط کند، که اراده خداوند بر این بود، رزمندگان کشورمان آن‌ها را ناامید کنند و امروز به مدد آن حماسه‌ها هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها