فرماندار نکا خبر داد؛

برگزاری یادواره سردار شهید «محمدحسن طوسی» در نکا

فرماندار نکا گفت: یادواره سرداران و 430 شهید والامقام شهرستان نکا به محوریت سردار شهید «محمدحسن طوسی» قائم مقام لشکر 25 کربلا 18 فروردین 97 برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ - 06March 2018

برگزاری یادواره سردار شهید «محمدحسن طوسی» در نکابه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، «جعفراحمدی» فرماندار شهرستان نکا در دومین جلسه هماهنگی یادواره سرداران و 430 شهید والامقام این شهرستان که به محوریت سردار سرلشکر شهید «محمدحسن طوسی» در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، شهید طوسی را مردی مبارز و خستگی ناپذیر دانست و اظهار داشت: این شهید بزرگوار با استقامت در برابر سختی ها و مشکلات ایستاد و پا به پای بسیجیان و رزمندگان برای حفظ خاک میهن اسلامی تلاش کرد.

وی با بیان اینکه همه به شهدا و خانواده‌های بزرگ آنان بدهکاریم، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا راهی برای پاسداشت نام و یادشان و توجه دادن جوانان و نوجوانان جامعه به الگوبرداری از این شهدای ارزشمند و عمل به وصایای آنان به عنوان چراغ راه زندگی است.

فرماندار شهرستان نکا دستاوردهای امروز انقلاب را نتیجه جهاد و مجاهدت در راه خدا و زیر پرچم ولایت دانست و افزود: باید قدردان ولایت بوده و در این راه ثابت قدم باشیم.

احمدی تصریح کرد: با هدف ارج نهادن به مقام والای شهید و شهادت یادواره سرداران و 430 شهید والامقام این شهرستان به محوریت سردار سرلشکر شهید «محمدحسن طوسی» قائم مقام لشکر 25 کربلا 18 فروردین 97 برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار