یادواره 59 شهید «سنگرساز بی‌سنگر» در قم برگزار شد/ رونمایی از سند هویتی شهید «پورمیدانی»

مراسم یادواره 59 شهید «سنگرساز بی‌سنگر» سازمان جهاد کشاورزی قم و رونمایی از سند هویتی شهید احمد پورمیدانی در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ - 06March 2018

یادواره 59 شهید «سنگرساز بی‌سنگر» در قم برگزار شد/ رونمایی از سند هویتی شهید «پورمیدانی»به گزارش دفاع پرس از قم، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 59 شهید سنگرساز بی‌سنگر و شهید مدافع حرم «سیدسجاد روشنایی» با حضور پرشور مسئولان و قشرهای مختلف مردم و همرزمان شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام «مجتبی ذوالنوری» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در این مراسم با یادآوری این نکته که شهید در معامله با خداوند متعال همه دارایی خود را به میدان می‌آورد، اظهار داشت: افرادی که وارد این معامله می‌شوند باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند، با پشت میزنشینی و رقابت‌های مدیریتی و مسئولیتی کسی نمی‌تواند به مقام شهادت برسد و گم شدن در راه‌های مادی زندگی به شهادت ختم نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهدای نیازی به برگزاری جلسات یادواره شهدا ندارند اما این مردم هستند که به یادواره‌های شهدا نیاز دارند، در دورانی کنونی که دل‌ها از معنویت فاصله گرفته است، گرامیداشت یاد و خاطره، مرور وصیت‌نامه، زیارت خانواده‌ها و نوکری بازماندگان شهدا همانند باران رحمت الهی بر سرزمین دل‌های خشکیده ماست.

در این مراسم، «احمد حسینی» و «سیدجواد هاشمی» مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان، «سید حسن رضوی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، «محمدرضا طلایی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، «رضا سیار» فرماندار قم و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

خاطره‌گویی «علی خداکرم» از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس، مدیحه‌سرایی در رثای شهدا، تقدیر از مادران شهدای سنگر‌ساز بی سنگر و رونمایی از سند هویتی شهید «احمد پورمیدانی» از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار