اعلام حمایت خانواده شهدای مدافع حرم از طرح شکایت علیه اظهارات لیلا حاتمی

در پی اظهارات ایران‌ستیزانه لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم تا این لحظه اعلام شکایت از وی را تایید کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ - 06March 2018

۱۵ خانواده شهید مدافع حرم از طرح شکایت علیه اظهارات لیلا حاتمی حمایت کردندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، در پی شکایت مادر شهید مدافع حرم «حسن قاسمی دانا» علیه اظهارات لیلا حاتمی، 15 خانواده دیگر از شهدای مدافع حرم تا به این لحظه از این شکایت حمایت کردند.

بر اساس این گزارش، سخنان لیلا حاتمی در کنفرانس خبری فیلم «خوک» در جشنواره برلین و حمایت از آشوبگران و برهم زنندگان نظم و امنیت کشور، واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی بدنبال داشت که در نهایت، مادر شهید مدافع حرم «حسن قاسمی دانا» در گفت‌وگویی تصویری از همه خانواده‌های شهدا خواست تا در مقابل این نوع موضع‌گیری‌ها ساکت ننشینند.

متن گفت‌وگوی تصویری این مادر شهید به شرح زیر است:

«من مادر شهید مدافع حرم «حسن قاسمی دانا» هستم. پسر من و بسیاری از جوانان این مملکت جان خود را فدا کردند، برای عزت این نظام و امنیت این مردم. متاسفانه مطلع شدم خانم لیلا حاتمی در جشنواره ای در کشور آلمان در مقابل رسانه های خارجی از اغتشاشگران حمایت کرده اند. فارغ از این که ایشان با کدام منطق از عده‌ای شورشی و برهم زننده امنیت دفاع کردند، من یک سوال دارم؛ به چه حقی حرف این مملکت را نزدِ بیگانگان بردند که دستشان به خون این مردم آلوده است؟ من دادخواستی تهیه کردم به نیابت از فرزند شهیدم و تمام جوانانی که جانشان را فدا کردند و از خانم لیلا حاتمی بابت این رفتار شکایت می کنم. از همه مادران، همسران و دختران شهدای مدافع حرم و وقایع اخیر تهران دعوت می کنم به این حرکت بپیوندند».

بنا بر این گزارش، لیلا حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون در اظهاراتی عجیب در کنفرانس خبری فیلم سینمایی «خوک» در جشنواره فیلم برلین گفت: «برای اولین بار است که من در مصاحبه‌ای سیاسی حرف می‌زنم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و عمیقا ناراحتی و عصبانیت خودم را از برخوردی که اخیرا با معترضان در ایران شد ابراز نمایم. بله و این شرم آور است که در کشور من، تظاهرات و اعتراض به بهای جان تظاهر کنندگان تمام می‌شود».

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها