ما توانستیم 34/

دشمن به دنبال از هم پاشیدن بنیان خانواده است

خواهر شهید هندمینی گفت: دشمن می‌داند برای اینکه بنیان یک جامعه از هم پاشیده شود، باید بنیان خانواده را از هم بپاشد و درحال حاضر بر روی این موضوع کار می‌کند.
کد خبر: ۲۸۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ - 06March 2018

دشمن به دنبال از هم پاشیدن بنیان خانواده استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، خواهر شهید اردشیر هندمینی با حضور در یادمان شهدای عملیات کربلای ۵ در گفت‌وگویی اظهار داشت: شهدا اهل عمل بودند، کمتر حرف می‌زدند و هیچ‌کدام پشت میزنشین نبودند.

وی در ادامه افزود: جنگ تحمیلی ما را در تنگنا قرار داد و همین سبب خودکفا شدن و پیشرفت ما در زمینه‌های مختلف بود. پیشرفت‌های امروز ما در زمینه‌های هسته‌ای، علمی و فناوری حاصل دفاع رزمنده‌های دیروز ما است، همه‌ی ما در حراست از این دستاوردها مسوول هستیم و اگر کوتاهی کنیم خیانت کرده‌ایم.

هندمینی درباره نقش مادران در تربیت شهدا بیان داشت: از دامن زن مرد به معراج می‌رود،‌ دشمن می‌داند برای اینکه بنیان یک جامعه ازهم پاشیده شود باید بنیان خانواده را از هم گسسته شود، درحال حاضر هم بر روی همین موضوع کار می‌کند.

این خواهر شهید در پایان گفت: عمل به توصیه‌های ولی فقیه، حرف اول و آخر جامعه‌ی ما است و ایشان راه صحیح را به ما نشان می‌دهند، اگر به صحبت‌های ایشان عمل کنیم موفق خواهیم بود و اگر چند دسته و متفرق شویم به راهی می‌رویم که دشمن می‌خواهد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها