طحانیان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

جوانان تربیت یافته مکتب اسلام مقابل دشمن می‌ایستند/ دشمنان در صدد ضربه زدن به اعتقادمات ما هستند

جانباز دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان ما و اسلام با تمام وجود از اعتقادات ما سیلی خوردند. آن‌ها می‌خواهند از این طریق به ما ضربه بزنند. جوانانی می‌توانند مقابل دشمن بایستند که تربیت یافته مکتب اسلام باشند.
کد خبر: ۲۸۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 01April 2018

جوانان تربیت یافته مکتب اسلام مقابل دشمن می‌ایستند/ دشمنان در صدد ضربه زدن به اعتقادمات ما هستند«مهدی طحانیان» جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به وضعیت بی‌حجابی در جامعه، اظهار داشت: شک ندارم کسانی که شعار «نه به حجاب» را می‌دهند، ناآگاه و جاهل هستند. آن‌ها نمی‌دانند که اسلام عامل عزت است و اینگونه افراد اگر بدانند که اسلام و احکام اسلامی به چه میزان حافظ امنیت و اقتدار ما و کشورمان خواهد شد، یقین دارم که دست به اقداماتی همچون ایجاد هشتک یا کشف حجاب نمی‌کنند.

وی با بیان این‌که اسلام بزرگ‌ترین حامی و پشتیبان جمهوری اسلامی است، گفت: خداوند به ما لطف کرد که در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم. از این رو باید پاسبان اسلام و کشور باشیم.

جانباز دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دشمنان ما و اسلام با تمام وجود از اعتقادامات ما سیلی خوردند. آن‌ها می‌خواهند از این طریق به ما ضربه بزنند. جوانانی می‌توانند مقابل دشمن بایستند که تربیت یافته مکتب اسلام باشند. دشمن قصد دارد که فساد و فحشا را به جامعه اسلامی وارد کند تا از این طریق دل جوانان ما را به مسائل دنیوی جلب کند.

طحانیان افزود: کسانی که قدم در راه خدا برمی‌دارند، مغرور نشوند و هیچ چشم داشتی برای پاداش نداشته باشند. اینگونه چشم داشت‌ها انسان را به زمین می‌زند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها